Sanadome voucher niet een jaar geldig?

• 17 februari 2014
  • 3 reacties
  • 249 Bekeken

Afgelopen weekend twee sanadome vouchers besteld, volgens de bestelpagina een jaar geldig. Vandaag de vouchers in de mail gekregen en daarop staat dat deze tot 28-2-2014 geldig zijn. Vandaag is ook de voucher uit de catalogus verdwenen.
Wat is er fout gegaan en zijn er meer mensen met dit probleem?

3 reacties

@Martdl

Het is voor andere mensen nog mogelijk om hierop te reageren in dit topic.

Ik heb het voor je nagekeken en er is een bestand voor je aangemaakt om dit zo snel mogelijk na te kijken/op te lossen. Het lijkt me vreemd dat de voucher maar voor een week geldig is. Ik hoop dat je alsnog gebruik kan maken van de Sanadome voucher. 😉 Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.
Hallo,
Ik zie dit bericht staan. In December heb ik ook deze vouchers besteld. Opgeslagen op mijn computer, en verder niet naar gekeken. Nu wilde ik de vouchers binnenkort gaan gebruiken, en ik zie ook op mijn vouchers de datum 28-2-2014 staan. Is hier een oplossing voor?
Reputatie 6
Hallo Nikki ,

Dat is natuurlijk heel vervelend, je had je op een dagje sauna verheugd 🙂 Ik heb voor je overleg gehad met de afdeling die hierover gaat, zij gaan contact opnemen met de leverancier van deze vouchers en kijken of je nieuwe vouchers kunnen aanbieden. Je kunt dan alsnog gebruik maken van jouw dagje sauna. Er wordt contact met je opgenomen zodra mijn collega's dit besproken hebben met de leverancier, dit kan tot 10 dagen duren. Ik hoop dat je een fijne dag hebt !

Reageer