Beantwoord

Sennheiser

• 2 mei 2016
  • 5 reacties
  • 374 Bekeken

Goedendag,

op 13-04 heb ik de Sennheiser CX 5.00 besteld.
Via de shop van jullie wordt verteld dat er een i variant (voor Iphone) en een g variant voor de Galaxy of een android. Bij het bestellen hiervan heb ik geen keus gekregen en ik dacht dat komt wel goed gezien het feit dat ik via jullie ook een android toestel (htc one m8) heb gekocht.
Helaas heb ik de variant gekregen voor de Iphone en deze is dus niet echt bruikbaar. Heb de oortelefoontjes teruggestuurd maar tot op heden geen reactie of punten terug gekregen.
Nu is het vermelden wel waard dat ik anonieme nummers zelden tot nooit opneem en ik vorige week een weekje weg was........
icon

Beste antwoord door Hajar 3 mei 2016, 14:16

Hi Pully,

Welkom terug op ons Forum!

Wat jammer dat je niet de juiste oordopjes hebt gekregen. Ik zie dat wij ze inmiddels weer hebben ontvangen en dus heb ik je T-Mobile Extra punten weer teruggeboekt. De punten zijn na 48 uur zichtbaar op jouw My T-Mobile account. Ga je weer nieuwe bestellen? Geef dan wel aan dat het voor een Android toestel is. 🙂

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Pully,

Welkom terug op ons Forum!

Wat jammer dat je niet de juiste oordopjes hebt gekregen. Ik zie dat wij ze inmiddels weer hebben ontvangen en dus heb ik je T-Mobile Extra punten weer teruggeboekt. De punten zijn na 48 uur zichtbaar op jouw My T-Mobile account. Ga je weer nieuwe bestellen? Geef dan wel aan dat het voor een Android toestel is. 🙂

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Hoi,

Ik heb de punten reeds terug en weer opnieuw besteld.

Ik denk dat toen ik bestelde alleen die voor de iphone er nog waren. De keuze menu van nu had ik toen zekers niet..
Mischien een optie om deze alsnog open te laten met erbij niet leverbaar of iets dergelijks ? Dit voorkomt onnodige verzendingen.

Toch bedankt voor de snelle reactie en oplossing
Reputatie 6
Badge +15
Hey Pully,

Fijn dat het gelukt is om het opnieuw te bestellen. Laat je ons bij het ontvangen weten of het dan 'eind goed al goed' is? :8

Ik zal je feedback doorzetten naar de afdeling die gaat over T-Mobile Extra. Hopelijk kunnen zij dit probleem in het vervolg voorkomen. Mocht je nog suggesties hebben voor nieuwe cadeau's, deals of spaaracties óf nog feedback hebben dan zien we dat graag terug in dit denk mee-topic.
Beetje laat maar toch.
Heb de oordopjes nu een tijdje binnen.
Moet wel zeggen komt stiekem wel een mooi geluidje uit die dingen hahaha.

groetjes,
Reputatie 7
Badge +20
Beetje laat maar toch.
Heb de oordopjes nu een tijdje binnen.
Moet wel zeggen komt stiekem wel een mooi geluidje uit die dingen hahaha.

groetjes,

Wat super dat je ze hebt ontvangen en dat je zo geniet van het geluid. Ik heb ook goede oordopjes nodig dus bedankt voor de tip! Sennheiser it is! 😃

Reageer