Beantwoord

Sinds augustus krijg ik geen punten meer

  • 10 december 2018
  • 1 reactie
  • 1401 Bekeken

Hallo, ik heb een vraag
ik zie dat ik sinds aug van dit jaar geen spaarpunten meer krijg
en het is nu Dec en zie dat ik met mijn nieuwe abonnement ook punten meer krijg 😠
wie weet hoe dit komt of wat er fout is gegaan

icon

Beste antwoord door centaur 10 december 2018, 08:32

Sluit je vanaf 29 januari 2018 een nieuw abonnement bij ons af? Verleng je je abonnement of stap je tussentijds over vanaf deze datum? Dan spaar je geen T-Mobile Extra punten meer. Wel krijg je ruim de tijd om al je gespaarde punten op te maken: je kunt je punten tot vier maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement of je overstap inwisselen.

Helaas , spaarprogamma bestaat niet meer.
Centaur
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Sluit je vanaf 29 januari 2018 een nieuw abonnement bij ons af? Verleng je je abonnement of stap je tussentijds over vanaf deze datum? Dan spaar je geen T-Mobile Extra punten meer. Wel krijg je ruim de tijd om al je gespaarde punten op te maken: je kunt je punten tot vier maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement of je overstap inwisselen.

Helaas , spaarprogamma bestaat niet meer.
Centaur

Reageer