Beantwoord

Sms code voucher gewist

• 26 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

Hoi in mei heb ik een voucher van 500 mb "gekocht" met mijn tmobile extra punten. Hiervan kreeg ik per sms een code welke ik kon inwisselen wanneer mijn mb's op zijn. Nu blijkt dat ik deze sms heb gewist. Kan ik op 1 of andere manier deze code nog terug vinden/krijgen?
icon

Beste antwoord door Hajar 27 augustus 2017, 11:26

Hi Klavertje1234,

Balen dat je de sms niet meer hebt. Je hebt de voucher in mei aangevraagd en dus kan ik geen nieuwe code voor je opvragen. Wat ik wel kan doen is zelf een 500MB bundel voor je activeren. Vind je dat een goed idee? Zo ja, laat mij dan weten wanneer die in moet gaan.

Ik hoor graag van je! 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Klavertje1234,

Balen dat je de sms niet meer hebt. Je hebt de voucher in mei aangevraagd en dus kan ik geen nieuwe code voor je opvragen. Wat ik wel kan doen is zelf een 500MB bundel voor je activeren. Vind je dat een goed idee? Zo ja, laat mij dan weten wanneer die in moet gaan.

Ik hoor graag van je! 😉
Oh dat zou super zijn. Zou je hem nu meteen aan willen zetten v mij? Heel erg bedankt Hajar 👍
Reputatie 7
Badge +20
Hi Klavertje,

Graag gedaan hoor! Ik heb de 500 MB bundel geactiveerd. Je kan er gelijk gebruik van maken. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂

Reageer