Beantwoord

Sony hoofdtelefoon

• 12 juni 2018
  • 2 reacties
  • 1016 Bekeken

Kunt u me vertellen wanneer de Sony hoofdtelefoon weer op voorraad is?
Ik probeer al 2 weken mijn punten om te zetten maar hij blijft maar niet op voorraad
icon

Beste antwoord door Jaimy 15 juni 2018, 15:30

Hoi Alfaholic,

Ik heb je beloofd een update te geven zodra ik die kreeg, dus bij deze: daar ben ik weer!

Op dit moment krijgen wij nog steeds geen reactie van de leverancier en daarom is het item voorlopig uit het aanbod gehaald. Het is dus onduidelijk of deze weer op voorraad komt. Ik ga voor jou duimen dat de hoofdtelefoon nog terugkomt en anders hoop ik dat je een ander mooi item kunt uitkiezen!

Laat het me weten als je nog meer vragen hebt. Ik help je graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Alfaholic,

Oehh, snap ik heel goed! Hij is erg mooi en ik zie dat je genoeg punten hebt!

Ik heb dit meteen voor jou nagevraagd en ook al heel snel antwoord gekregen van mijn collega. Zij geeft aan dat de leverancier hier nog geen uitsluitsel over heeft gegeven en dat wij er hard achteraan zitten. Zij geven mij een update zodra hier meer nieuws over is, en dan zal ik dat natuurlijk direct aan jou laten weten! Intussen zal ik met je meeduimen dat de hoofdtelefoon weer snel op voorraad komt! 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Alfaholic,

Ik heb je beloofd een update te geven zodra ik die kreeg, dus bij deze: daar ben ik weer!

Op dit moment krijgen wij nog steeds geen reactie van de leverancier en daarom is het item voorlopig uit het aanbod gehaald. Het is dus onduidelijk of deze weer op voorraad komt. Ik ga voor jou duimen dat de hoofdtelefoon nog terugkomt en anders hoop ik dat je een ander mooi item kunt uitkiezen!

Laat het me weten als je nog meer vragen hebt. Ik help je graag!

Reageer