Beantwoord

Spaar punten inwisselen maar lukt niet

Ik probeer elke keer, als ik iets leuks zie, meer informatie te krijgen over het te verkrijgen product. Deze extra informatie krijg ik ook wel maar als ik dan klik op bestellen kom ik weer gewoon uit op de begin pagina van T-Mobile. Dat is nu elke keer zo en ik kan op deze manier niet zien hoeveel punten iets is en of ik het wel bestellen kan met mijn gespaarde punten. Daar baal ik wel beetje van en zou graag willen dat ik verder kan....

Wie kan mij er mee helpen?
icon

Beste antwoord door iamPuk 19 september 2012, 16:23

@Serviceweb
De moderators van dit forum hebben het aardig druk met beantwoorden van de vele vragen. Zoals je al gemerkt hebt kan het even duren voor je een reactie krijgt. Je komt vanzelf aan de beurt. :)

Welke browser gebruik je?
Met Chrome en Firefox ondervind ik geen problemen met T-Mobile Extra en het lezen van de extra informatie bij producten (net nog even gecontroleerd).

Bekijk origineel

3 reacties

Is er dan nu echt niemand die mij hier antwoord op kan geven?!?!
Vind dit wel erg slordig van T-Mobile !!!
Reputatie 5
@Serviceweb
De moderators van dit forum hebben het aardig druk met beantwoorden van de vele vragen. Zoals je al gemerkt hebt kan het even duren voor je een reactie krijgt. Je komt vanzelf aan de beurt. :)

Met Chrome en Firefox ondervind ik geen problemen met T-Mobile Extra en het lezen van de extra informatie bij producten (net nog even gecontroleerd).

@Serviceweb

Je hebt gelijk, het ligt dus aan Safari (Mac).
Ik heb google Chrome even gedownload en daar werkt het wel op, dank je wel voor het antwoord!

Reageer