Beantwoord

Spaarpunten

Leuk is dat, ik kom er nu pas achter dat mijn punten komen te vervallen die ik jaren heb gespaard.
En wat kan ik er voor uitzoeken? gewoon niks dat mij interesseert en de keuze is beperkt.
ik wilde mijn punten omzetten naar maandelijkse korting dat kan nu dus niet meer.
Ik vind het belachelijk dat na zoveel jaren sparen jullie ineens punten kunnen laten vervallen die een waarde hebben.
Ik ben het hier niet mee eens en heb mijn twijfels of dit zomaar kan, jullie stelen gewoon mijn gespaarde tegoed.
Ik ga dit ook bij een jurist neerleggen, en wacht op zijn antwoord.
Ik ben in ieder geval not amused
icon

Beste antwoord door CrisTien 13 april 2019, 16:07

Beste @kneut1967 De maandelijkse korting met je punten bestaat al heel lang niet meer.

Hoe lang heb ik de tijd om de punten in te wisselen?

Als je er voor kiest om jouw abonnement niet om te zetten naar ons nieuwste abonnement, dan blijf je dus sparen en kun je jouw punten op ieder moment inzetten.

Kies je voor een overstap of verlenging met ons nieuwste abonnement, dan heb je 4 maanden om jouw punten in te wisselen voor producten uit de catalogus.

Je kan de punten ook inleveren in een TM winkel door er producten mee te kopen eventueel met of zonder bijbetaling. O.a.
Oplaadkabel, oordopjes, powerbanks,autolader, koptelefoon enz.
Je mag er een telefoon mee (aan)betalen.
In de winkels is volop keus om ze in te wisselen!

☺
Lees hier meer informatie

Succes en een fijn zonnig weekend.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Beste @kneut1967 De maandelijkse korting met je punten bestaat al heel lang niet meer.

Hoe lang heb ik de tijd om de punten in te wisselen?

Als je er voor kiest om jouw abonnement niet om te zetten naar ons nieuwste abonnement, dan blijf je dus sparen en kun je jouw punten op ieder moment inzetten.

Kies je voor een overstap of verlenging met ons nieuwste abonnement, dan heb je 4 maanden om jouw punten in te wisselen voor producten uit de catalogus.

Je kan de punten ook inleveren in een TM winkel door er producten mee te kopen eventueel met of zonder bijbetaling. O.a.
Oplaadkabel, oordopjes, powerbanks,autolader, koptelefoon enz.
Je mag er een telefoon mee (aan)betalen.
In de winkels is volop keus om ze in te wisselen!

☺
Lees hier meer informatie

Succes en een fijn zonnig weekend.
Ik ben al anderhalf maand bezig om mijn punten terug te krijgen. Ik heb meerdere medewerkers gesproken, ze spreken elkaar tegen. Iedere krijg ik een andere verhaal te horen. Paar keer een afspraak gemaakt om terug gebeld te worden. Nooit gebeurt.
Triest voor woorden! Al meer dan 20 jaar klant bij t mobile, ik ben nog nooit zo slecht behandeld als nu!
Jammer dat T-Mobile dit niet even netjes heeft vermeld in een nieuwsbrief naar haar klanten.
Als waarschuwing dat het spaarsysteem eruit gaat...... Dan had je nog de kans gehad ze te gebruiken.
Ik zocht ze namelijk ook en ben ze nu ook kwijt......
Hoe goed de service over het algemeen ook is..... dit is toch wel een -☆
Erg teleurstellend.......

Reageer