Beantwoord

Spaarpunten inwisselen voor kado

• 12 juli 2017
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Op 4 juli gratis ticket voor de Efteling besteld tegen inwisseling van 3.100 spaarpunten. Levering binnen 3 werkdagen stond er in de toelichting. Spaarpunten werden direct afgeschreven, het is nu 12 juli en nog steeds heb ik NIETS zien komen!??
Hoe lang duurt het nog?? Wellicht handig om leveringstijd aan te passen!

Joep
icon

Beste antwoord door Muberra 13 juli 2017, 12:38

Hoi RoWaNNyy,

Wat leuk dat je naar de Efteling wilt!

Heel slim om daar jouw T-Mobile Extra punten voor te gebruiken. In het systeem zie ik staan dat mijn collega op 7 juli opnieuw de vouchers naar je toe heeft gestuurd. Heb je al gekeken of het in jouw spambox terecht is gekomen? Zou je dat willen controleren? Zou je ook onderstaande tip willen proberen?

Zit je bij Hotmail / Live / Outlook / MSN?

Zou je in je mail instellingen het volgende willen uitvoeren? Zo kunnen we er vrijwel zeker van zijn dat bij een volgende verzending de vouchers wél aankomen!
- Ga naar de instellingen van je Hotmail account (Tandwieltje rechts boven)
- ‘Opties’
- ‘Veilige en geblokkeerde afzenders’
- Voeg vervolgens het volgende domein toe: @t-mobile.funvoucher.nl

Mochten de vouchers niet in jouw spambox zitten, geef het dan aan en dan zorg ik ervoor dat het opnieuw naar je toe wordt gestuurd. Dat is geen enkel probleem. Dit gaan wij voor je oplossen. :)

Houd je ons op de hoogte?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi RoWaNNyy,

Wat leuk dat je naar de Efteling wilt!

Heel slim om daar jouw T-Mobile Extra punten voor te gebruiken. In het systeem zie ik staan dat mijn collega op 7 juli opnieuw de vouchers naar je toe heeft gestuurd. Heb je al gekeken of het in jouw spambox terecht is gekomen? Zou je dat willen controleren? Zou je ook onderstaande tip willen proberen?

Zit je bij Hotmail / Live / Outlook / MSN?

Zou je in je mail instellingen het volgende willen uitvoeren? Zo kunnen we er vrijwel zeker van zijn dat bij een volgende verzending de vouchers wél aankomen!
- Ga naar de instellingen van je Hotmail account (Tandwieltje rechts boven)
- ‘Opties’
- ‘Veilige en geblokkeerde afzenders’
- Voeg vervolgens het volgende domein toe: @t-mobile.funvoucher.nl

Mochten de vouchers niet in jouw spambox zitten, geef het dan aan en dan zorg ik ervoor dat het opnieuw naar je toe wordt gestuurd. Dat is geen enkel probleem. Dit gaan wij voor je oplossen. :)

Houd je ons op de hoogte?

Reageer