Beantwoord

Spaarpunten inwisselen voor korting op factuur

Hoe krijg ik korting op mijn factuur met.mijn spaarpunten?
icon

Beste antwoord door Muberra 12 juli 2017, 14:28

Hoi allemaal,

Het is inderdaad vanaf 1 juli veranderd en je kunt geen factuurkorting meer bestellen met de T-Mobile Extra punten!

Ik wil jullie ook complimenteren voor het meedenken met de klantvraag. En Xmarga, jou wil ik bedanken voor jouw scherpheid. Op de meeste pagina's was de informatie aangepast, maar eentje was over het hoofd gezien. Ik heb ervoor gezorgd dat het zo snel mogelijk wordt veranderd, zodat er geen miscommunicatie ontstaat.

Blijf zo scherp & behulpzaam allemaal. 😃 Mochten jullie meer vragen hebben, schroom niet om ze te stellen!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Volgens mij is dat met ingang van 1juli niet meer mogelijk .
Reputatie 7
Badge +20
Wat jammer, ik was ook al aan het zoeken.😒
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/sparen

Het wordt nog wel gepromoot?
Reputatie 4
Hoi allemaal,

Het is inderdaad vanaf 1 juli veranderd en je kunt geen factuurkorting meer bestellen met de T-Mobile Extra punten!

Ik wil jullie ook complimenteren voor het meedenken met de klantvraag. En Xmarga, jou wil ik bedanken voor jouw scherpheid. Op de meeste pagina's was de informatie aangepast, maar eentje was over het hoofd gezien. Ik heb ervoor gezorgd dat het zo snel mogelijk wordt veranderd, zodat er geen miscommunicatie ontstaat.

Blijf zo scherp & behulpzaam allemaal. 😃 Mochten jullie meer vragen hebben, schroom niet om ze te stellen!
graag gedaan voor de scherpheid, maar overigens jammer wel.. ik had graag nog een keer van de korting gebruik willen maken. 😞
Reputatie 4
Hoi Xmarga,

Dat begrijp ik heel goed!

Omdat alle klanten nu lekker factuurkorting kunnen krijgen via T-Mobile Samen, is er gekozen om het niet meer aan te bieden via T-Mobile Extra. Gelukkig zijn er nog super veel leuke cadeau's en dagjes uit waar je uit kan kiezen. Veel plezier met rondkijken! 😃
Nou lekker dan, 2 jaar punten gespaard voor een gratis factuurtje, of twee. en... weg optie :@
Jullie weten dat hier een grote groep klanten regelmatig gebruik van maakt. Waarom dan niet even een pushberichtje oid om aan te kondigen dat dit eruit gaat?

Dit is toch niet met je klanten meedenken T-mobile ?! :8.......Come on.... Ben al 20 jaar trouwe klant.
Maar wel een berichtje als mn abo afloopt en er weer verlengd kan worden.....
Reputatie 7
Badge +20
Hi WTFH,

Dankjewel voor de feedback. De informatie hierover is nu ook beschikbaar op de website. Zoals mijn collega ook aangeeft bieden wij het niet meer aan omdat je nu ook met T-Mobile Samen factuurkorting krijgt. Ik zie dat je al gebruik maakt van deze dienst en dus ontvang je standaard €2,50 korting op je factuur. Dat is toch mooi meegenomen? Daarnaast hebben wij nog leuke cadeau's die je kan uitkiezen in onze T-Mobile Extra catalogus.

Hopelijk ben je daar ook blij mee als trouwe klant. 🙂
OK, dank voor je reactie. Helaas is het geen antwoord op mijn vraag.

Waarom moet ik achteraf lezen dat deze optie eruit is gehaald?
Waarom zijn jullie niet vooraf transparant naar je klanten toe?
Geef gewoon even toe dat hier matig tot niet wordt gecommuniceerd met jullie klanten
omdat dit voor jullie gunstig en makkelijk is.

Oh, en de T-mobile samen korting is leuk. Maar die bestaat al een eeuwigheid en heeft derhalve
niks te maken met de mogelijkheid tot punten inwisselen voor korting op je factuur, en dus met mijn vraag.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi WTFH,

Wij zijn constant bezig het aanbod in de T-Mobile Extra catalogus bij te werken en wij informeren klanten daar inderdaad niet actief over. Er verandert regelmatig iets in het aanbod, waardoor het niet uitvoerbaar is om daar elke keer een sms'je of pushbericht over te versturen. Je kunt de catalogus ten allen tijde raadplegen en zien welke aanbiedingen er zijn.

Er zijn veel leuke cadeaus of dagjes weg waaruit je kunt kiezen, dus ik hoop dat er ook voor jou toch nog iets tussenzit!
Dank je Jaimy, dit is de Service waar ik naar op zoek was...

Goed weekend!

Reageer