Beantwoord

Spaarpunten kwijt?

Ik heb vanaf november 2012 mijn abonnement verlengd en was toen mijn oude spaarpunten kwijt. Ik heb me al een paar keer aangemeld maar het schijnt niet te lukken op de één of ander manier. Hierdoor ben ik veel spaarpunten misgelopen. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Bram 10 januari 2014, 15:30

@Anietje11

Ik zie dat je op 27 april 2011 een nummer van T-Mobile hebt overgenomen naar dit contract. Zoals Minty hierboven aangeeft vervallen je punten wanneer je abonnement beëindigd. Wanneer je intern dus een nieuw contract aangaat en je nummer meeneemt gebeurd dit ook. Ik heb je geactiveerd via jouw My T-Mobile.

Kun je controleren of je puntenaantal of een optie daartoe binnen 48 uur op jouw My T-Mobile staat? Mocht dit niet zo zijn dan zoek ik een andere manier maar we zullen je aanmelden! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Hoi Anietje, wanneer je vernieuwt loopt T-Mobile Extra gewoon door. Weet je zeker dat je wel een vernieuwing hebt gedaan? Kan het zijn dat je een geheel nieuw abonnement hebt genomen en daarbij nummerbehoud hebt geregeld? In dat geval vervallen je punten omdat je je contract hebt beëindigd. Als je het niet zeker weet kun je het ook nakijken door je klantnummer te vergelijken met het klantnummer dat op de factuur in otober 2012 staat. Is het een ander klantnummer dan heb je geen vernieuwing gedaan.

Krijg je een foutmelding als je je aanmeldt of lijkt de aanmelding gedaan te zijn en moet je je later toch weer opnieuw aanmelden?
Reputatie 4
@Anietje11

Ik zie dat je op 27 april 2011 een nummer van T-Mobile hebt overgenomen naar dit contract. Zoals Minty hierboven aangeeft vervallen je punten wanneer je abonnement beëindigd. Wanneer je intern dus een nieuw contract aangaat en je nummer meeneemt gebeurd dit ook. Ik heb je geactiveerd via jouw My T-Mobile.

Kun je controleren of je puntenaantal of een optie daartoe binnen 48 uur op jouw My T-Mobile staat? Mocht dit niet zo zijn dan zoek ik een andere manier maar we zullen je aanmelden! 🙂
Hoi Bram, dat is raar. Ik heb een verlenging van mijn contract gedaan op 10-11-2012. Dus geen nieuw contract. Maar ik ben dus al mijn punten die ik in die tijd kon sparen kwijt? En ik hou het in de gaten of het straks op my t-mobile staat.
Reputatie 2
Ik ben ook a mijn punten kwijt die ik heb gespaard, kunnen deze nog terug gezet worden? 
Reputatie 5
@Anietje11

Je hebt zoals Bram aangaf wel je telefoonnummer gewijzigd alleen was dit in 2011. Verder heb je dit contract wel meerdere malen vernieuwt. Ik zie geen aanmelding van T-Mobile Extra. Je abonnement is als laatst ingegaan op 21 december 2012. Je hebt al een erg lange tijd niet aangemeld geweest voor T-Mobile Extra. Je kunt via My T-Mobile altijd zelf zien of je wel of niet bent aangemeld en hoeveel punten je nog hebt indien je bent aangemeld. Ik vraag me af wat je van ons verwacht dat wij voor je kunnen betekenen aangezien het om een best lange tijd gaat. Ik zie je reactie graag tegemoet.

@danif

Ik zie op het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd geen registratie voor T-Mobile Extra. Kun je aangeven op welke manier je je punten bent kwijtgeraakt?

Reageer