Beantwoord

Spaarpunten kwijt

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Sinds 3 weien geleden ben ik al mijn spaarpunten opeens kwijt ben. Ipv 2330 punten naar 173. Wil graag weten hoe dit kan en hoe jullie ervoor gaan zorgen dit te corrigeren. Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Hajar 1 februari 2016, 16:45

Hi Lala01,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je meedoet met de T-Mobile Extra spaaractie.

Goed dat je dit navraagt bij ons! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je op 06-09-2015 een betaling hebt gedaan met je spaarpunten in een T-Mobile Shop. Dit kun je zelf ook terugzien op jouw My T-Mobile account bij T-Mobile Extra> bestelhistorie. Je punten zijn dus ingewisseld en daarom in vermindering gebracht.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Waar zie je dat? Als het via de app is zou je misschien eerst op my T-Mobile in de computer kunnen kijken. Als allebei de zelfde punten aangeven dan is iets mis. Soms klopt het in de app niet, daarom mijn opmerking.
Er zat een fout/ vertraging in de oudere update van de app. Probeer de app te updaten naar de meest recente versie, wellicht dat dit de oplossing is.
Tot zover ik weet is er wel een storing bekend m.b.t. de spaarpunten!
Kan het zijn dat het langer als 3 jaar geleden is dat je punten ingewisseld hebt? Want na 3 jaar vervallen je punten.
Bedankt voor jullie reactie , ik heb al update gedaan en zie ze nog steeds niet. Wat kan ik nu doen ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lala01,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je meedoet met de T-Mobile Extra spaaractie.

Goed dat je dit navraagt bij ons! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je op 06-09-2015 een betaling hebt gedaan met je spaarpunten in een T-Mobile Shop. Dit kun je zelf ook terugzien op jouw My T-Mobile account bij T-Mobile Extra> bestelhistorie. Je punten zijn dus ingewisseld en daarom in vermindering gebracht.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Hey Hajar!! Bedankt voor je reactie
Reputatie 7
Badge +20
Hey Hajar!! Bedankt voor je reactie

Graag gedaan! 🙂
Of is Hans Klok bezig ?

Reageer