Beantwoord

Spaarpunten - van abonnement naar pre-paid?

• 19 april 2014
  • 4 reacties
  • 272 Bekeken

Ik heb een vraag. Ik heb nu spaarpunten die ik ontvang bij mijn abonnement. Ik overweeg echter om over te stappen op pre-paid. Gaan mijn gespaarde punten dan mee?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 19 april 2014, 18:59

Hoi ir-on, welkom op het forum.

Nee, de punten vervallen zodra je overstapt op prepaid. Voorheen had prepaid zijn eigen spaarprogramma, maar dat is vorig jaar stopgezet.

Als je wilt overstappen naar prepaid kun je het beste je punten uitgeven.

Kan op de mobiele browser geen pdf-linkjes geven, want die downloaden meteen naar m'n tel toe. Als je op google "T-Mobile Extra voorwaarden" intypt vindt je de pdf ook. Daar staat alle info over 't spaarprogramma in. Waaronder dat de punten vervallen wannee je overgaat op prepaid.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
@BO7 Mijn excuses voor de late reactie. Vanwege de drukte hebben wij een achterstand opgelopen. Wat vervelend om te lezen dat je er niet van op de hoogte was dat je T-Mobile Extra punten komen te vervallen wanneer je naar PrePaid overstapt. De punten zijn komen te vervallen omdat wij een dergelijk spaarprogramma niet meer aanbieden aan onze PrePaid klanten. Ik vind het jammer dat je hierdoor een negatief gevoel aan T-Mobile hebt overgehouden. Ik zou dit graag bij je weg willen nemen. Zou je mij via een privébericht het product dat je wilt bestellen kunnen sturen? Dan ga ik mijn best doen om jou alsnog van dit product te voorzien. Hopelijk besluit je in de toekomst om weer een abonnement af te sluiten bij T-Mobile. Mocht je nog andere vragen hebben dan zie ik je graag weer terug op het T-Mobile forum.
Reputatie 2
Lekker is dat, heb ik m'n abo opgezegd en ben overgestapt naar prepaid. Die sufferd kon dat niet eens zeggen. Anders had ik inmiddels m'n punten wel ingewisseld. En om nu alle kleine lettertjes constant onder de loep te nemen gaat me een beetje te ver. Ik overweeg nu ook gewoon m'n prepaid niet meer te gebruiken. 1400 punten zo weggespoeld.
Hallo Kaassausje,

Bedankt voor het welkom en de reactie.
Daar was ik al bang voor. Nu ja, eerst maar kijken wat ik ga doen en natuurlijk of er leuke items zijn voor mijn huidige spaarpunten. 😉
Hoi ir-on, welkom op het forum.

Nee, de punten vervallen zodra je overstapt op prepaid. Voorheen had prepaid zijn eigen spaarprogramma, maar dat is vorig jaar stopgezet.

Als je wilt overstappen naar prepaid kun je het beste je punten uitgeven.

Kan op de mobiele browser geen pdf-linkjes geven, want die downloaden meteen naar m'n tel toe. Als je op google "T-Mobile Extra voorwaarden" intypt vindt je de pdf ook. Daar staat alle info over 't spaarprogramma in. Waaronder dat de punten vervallen wannee je overgaat op prepaid.

Reageer