Beantwoord

spaarpunten verdwenen?

Hallo ik had 2 weken terug gekeken en ik had 750 punten nu heb ik ineens 192? Ik heb niks gebruikt, ik hoor veel meer punten te hebben want ben al jaren klant en er is niks opgespaart ik heb al eerder aangemeld voor sparen.
Kunnen jullie even nakijken wat er fout is gegaan?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Chris076 4 juni 2014, 14:17

Hallo kdurmusr

Ik heb dit voor je nagekeken en zie dat je je op 22 januari hebt aangemeld voor T-Mobile extra. Hierna ben je begonnen met sparen van punten en heb je voor elke euro die gefactureerd is en betaald is 1 punt gekregen. Totaal heb je nu 256 punten, wat overeenkomt met het totaal van de facturen. Er is dus nooit sprake geweest van 750 punten tot nu toe, hiervoor moet je nog even verder sparen.

Bekijk origineel

2 reacties

Krijg ik nog een antwoord of worden mensen uitgekozen om geholpen te worden?
Reputatie 6
Hallo kdurmusr

Ik heb dit voor je nagekeken en zie dat je je op 22 januari hebt aangemeld voor T-Mobile extra. Hierna ben je begonnen met sparen van punten en heb je voor elke euro die gefactureerd is en betaald is 1 punt gekregen. Totaal heb je nu 256 punten, wat overeenkomt met het totaal van de facturen. Er is dus nooit sprake geweest van 750 punten tot nu toe, hiervoor moet je nog even verder sparen.

Reageer