Beantwoord

Spaarpunten verdwenen zonder op te hoogte zijn gesteld

• 4 december 2018
  • 1 reactie
  • 1426 Bekeken

Ik ben al meer dan 10 jaar klant van T-Mobile, fijne service en ben altijd goed geholpen. Maar hier slaan ze de spijker volledig mis. Ik heb jaren gespaard en wilde deze week kijken wat ik ermee kon doen. Tot mijn stomme verbazing zie ik dat ik een foutmelding krijg wanneer ik de catalogus wil openen.

Ik dacht, er zal wel een storing zijn, dus heb ik een aantal dagen gewacht. Nu kom ik er opeens achter dat dit systeem uitgefaseerd is.

Ik heb geen enkele email of sms gekregen van T-Mobile dat extra stopt. Is het tegenwoordig normaal dat alleen een forum wordt gebruikt voor communicatie?

Ik vindt dit best triest, ook bij verlenging van mijn abonnement was dit niet ter sprake gekomen. Nu ben ik dus alles kwijt.
icon

Beste antwoord door David 4 december 2018, 09:31

@Toonen

Je hebt jouw bericht ook al eerder geplaatst in dit topic. Het is niet nodig om hetzelfde bericht meerdere malen te plaatsen. Check hier ook de huisregels over.

Dit topic gaat op slot en het andere bericht zal open blijven staan voor reacties.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
@Toonen

Je hebt jouw bericht ook al eerder geplaatst in dit topic. Het is niet nodig om hetzelfde bericht meerdere malen te plaatsen. Check hier ook de huisregels over.

Dit topic gaat op slot en het andere bericht zal open blijven staan voor reacties.