Beantwoord

Spaarpunten weg...

• 28 juli 2015
  • 3 reacties
  • 583 Bekeken

hallo, keek laatst op my tmobile en hier viel me op dat ik niet was aangemeld voor het punten sparen, en na opnieuw aanmelden zijn ze allemaal verdwenen??
icon

Beste antwoord door David T-Mobile 30 juli 2015, 15:30

Hey Davelamers,

Welkom op ons Forum! :)

Goed dat je dit bij ons navraagt! Ik wil eigenlijk gelijk even bij jou checken of je in de laatste 3 jaar je punten ergens voor hebt gebruikt? Ik zie dit namelijk niet terug in je bestelhistorie. De punten zijn alleen geldig als je minimaal 1 punt per 3 jaar gebruikt, zoals je ook op deze pagina over de geldigheid van de punten kunt lezen.

Laat even weten of dit klopt en of wij verder nog ergens bij kunnen helpen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Davelamers,

Welkom op ons Forum! :)

Goed dat je dit bij ons navraagt! Ik wil eigenlijk gelijk even bij jou checken of je in de laatste 3 jaar je punten ergens voor hebt gebruikt? Ik zie dit namelijk niet terug in je bestelhistorie. De punten zijn alleen geldig als je minimaal 1 punt per 3 jaar gebruikt, zoals je ook op deze pagina over de geldigheid van de punten kunt lezen.

Laat even weten of dit klopt en of wij verder nog ergens bij kunnen helpen!
Ja heb een paar keer wat besteld, pathé tickets. korting op factuur,aar het vreemde is ook dat ik er voor was afgemeld
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dave,

Ik snap je verwarring en ik ga kijken wat we voor je kunnen doen.

Ik zie in het systeem dat er alleen in 2010 een bestelling is gedaan en zoals mijn collega David aangeeft, moet je minimaal 1x per 3 jaar je punten gebruiken om ze te behouden.

Het nummer dat gekoppeld is aan dit account is namelijk pas sinds 27-7-2015 aangemeld voor de spaarpunten van T-Mobile extra. Waren je spaarpunten gekoppeld aan dit nummer of aan een ander telefoonnummer?

Mocht het gaan om een ander telefoonnummer, zou je die mij willen opsturen via een privébericht? Dan kunnen wij kijken wat we voor je kunnen doen. 😉

Reageer