Beantwoord

Spaarpunten weg bij verlenging

• 16 februari 2017
  • 4 reacties
  • 265 Bekeken

waar zijn mijn spaarpunten ? Ik heb mijn abonnement verleng maar nu ben ik al mijn spaarpunten kwijt
icon

Beste antwoord door Amy 17 februari 2017, 10:43

Hi Rtpalmars,

Ik ben direct voor je op onderzoek uitgegaan en op het My T-Mobile account van het nummer waarmee je bent ingelogd hier heb je de punten (bijna 4000! :D) allemaal nog netjes staan! Verder zie ik op dit nummer ook geen recentelijke verlenging. Jouw abonnement loopt nog tot 9 februari 2018.

Gaat het toevallig om een andere aansluiting? Zou je in dat geval een forumaccount aan willen maken met het My T-Mobile account van het nummer waar het om gaat? Dan kunnen wij direct de juiste gegevens inzien. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Hallo rtpalmars,

Bij een verlenging moeten de punten idd gewoon behouden blijven het is dus vreemd dat dat bij vorige verlengingen niet goed is gegaan. Ze vervallen enkel als je er langer als 3 jaar niks mee heb gedaan maar zolang je eens in de drie jaar enkele punten gebruikt is er niks aan de hand.

Ik ben dan ook erg benieuwd wat er hier is mis gegaan helaas kan alleen een moderator dat inzien en deze zal dit topic met 24/48 uur oppakken.

Fijne avond!
Reputatie 7
Badge +15
Hi Rtpalmars,

Ik ben direct voor je op onderzoek uitgegaan en op het My T-Mobile account van het nummer waarmee je bent ingelogd hier heb je de punten (bijna 4000! :D) allemaal nog netjes staan! Verder zie ik op dit nummer ook geen recentelijke verlenging. Jouw abonnement loopt nog tot 9 februari 2018.

Gaat het toevallig om een andere aansluiting? Zou je in dat geval een forumaccount aan willen maken met het My T-Mobile account van het nummer waar het om gaat? Dan kunnen wij direct de juiste gegevens inzien. 🙂
Ik vind het raar, dat mijn gespaarde punten al per 5 augustus a.s. komen te vervallen, nadat ik mijn abonnement heb verlengd. Ik vind namelijk niets wat ik leuk vind en wil gewoon verder kunnen sparen. Jullie zijn toch blij, dat ik trouw blij aan T-Mobile?!
Reputatie 7
Badge +20
@Annemarjo

Op jouw eigen topic is gereageerd door een ander Communitylid. In de toekomst mag je het bij één bericht per vraag houden. Meerdere malen dezelfde vraag stellen wordt als spammen gezien. Check ook onze huisregels.

Aangezien dit topic ruim 2 jaar oud is gaat het op slot.