Beantwoord

Spaarpunten zijn minder dan ik dacht

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Het is mij nu pas opgevallen dat ik de punten van mijn vorig abonnement bij t mobile niet mee zijn gegaan. Hoe kan dit en kan ik ze weer terug krijgen?
Ik heb namelijk al die punten gespaard bij me vorige abo en is het wel raar en zonde dat die gewoon verdwijnen bij dit abo.

Chloe
icon

Beste antwoord door Chantal T-Mobile 14 juli 2015, 16:42

Hoi Clover, welkom op het T-Mobile Forum. 🙂

Ik heb voor je gekeken en je bent lid van T-Mobile Extra vanaf 31-10-2014. Je punten staan er nog steeds en je spaart ook door. Ik zie wel dat je in juni een bestelling hebt gedaan waardoor er 440 afgeschreven zijn.

Kun je aangeven wat je nu precies aan punten mist?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Hoi Clover, welkom op het T-Mobile Forum. 🙂

Ik heb voor je gekeken en je bent lid van T-Mobile Extra vanaf 31-10-2014. Je punten staan er nog steeds en je spaart ook door. Ik zie wel dat je in juni een bestelling hebt gedaan waardoor er 440 afgeschreven zijn.

Kun je aangeven wat je nu precies aan punten mist?
hallo chantal,

daarvoor was ik al begonnen met punten. 31-10-2014 was de datum dat ik mijn iphone6 kreeg omdat ik mn abonnement had verlengt. daarvoor had ik een iphone 5 en had ik mij ook al aangemeld voor het sparen van punten.
hoeveel punten ik mis zou ik niet weten want ik was er toe niet zo actief mee bezig, maar ik had me aangemeld dat weet ik zeker.
Reputatie 4
Hey Clover,

Ik zal dit maandag eens voor je uitzoeken. Ik zie geen reden waarom het account eventueel afgesloten is geweest en toen weer opnieuw aangemeld. Dit ga ik uitzoeken. Tot maandag!

Reageer