Beantwoord

Sparen met


Hoi.
Ik heb 2 Abonnementen en 1 prepaid.
Maar ik kan niet op sparen komen geeft aan verkeerde abbo of een zakelijke.
Maar zijn alle maal van mij.
Wat moet ik doen?
Groetjes
icon

Beste antwoord door Hajar 16 januari 2019, 09:47

Hi Miepsie,

Ik zie dat het om T-Mobile Extra gaat. Aanmelden voor T-Mobile Extra kan alléén voor particuliere klanten (ook 097-nummers) met een bestaand abonnement van vóór 29 januari 2018. Nieuwe abonnementen en vernieuwingen sinds 29 januari 2018 kunnen niet meer worden aangemeld en PrePaid-klanten kunnen geen gebruikmaken van T-Mobile Extra. Je kan met je nieuwe abonnementen dus geen gebruik meer maken van T-Mobile Extra omdat wij ermee gaan stoppen. Meer informatie kun je op deze pagina vinden.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Hi Miepsie,

Ik zie dat het om T-Mobile Extra gaat. Aanmelden voor T-Mobile Extra kan alléén voor particuliere klanten (ook 097-nummers) met een bestaand abonnement van vóór 29 januari 2018. Nieuwe abonnementen en vernieuwingen sinds 29 januari 2018 kunnen niet meer worden aangemeld en PrePaid-klanten kunnen geen gebruikmaken van T-Mobile Extra. Je kan met je nieuwe abonnementen dus geen gebruik meer maken van T-Mobile Extra omdat wij ermee gaan stoppen. Meer informatie kun je op deze pagina vinden.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Reageer