Beantwoord

Sportarmband T-Mobile Extra catalogus

• 4 januari 2016
  • 3 reacties
  • 177 Bekeken

Reputatie 2
Hoi,

Ik wil graag de sportarmband bestellen. Welke maat is geschikt voor de Samsung Galaxy s6 Edge?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Emgee4u 5 januari 2016, 20:45

Hallo DaphneK, de Samsung Galaxy S6 Edge staat er niet bij in de shop. Dat heb je ongetwijfeld zelf ook gezien. Mijn advies is: kies de maat voor een soortgelijke telefoon. Mocht het toch niet passen is retour zenden mogelijk. Past het wel: veel sportplezier! Groet, eM.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Daphne,

Een nieuwe sportarmband voor de goede voornemens van 2016? :D

Emgee4u gaf het al aan dat de Samsung Galaxy S6 Edge hier niet bij staat, deze valt er een beetje tussen. De XXXL komt het dichtst in de buurt, want de iPhone 6 Plus is 5,5 inch en de HTC One M8 5. Dit komt wel overeen met de 5,1 inch van jouw Edge.

Verder gaf eM het ook al aan; mocht je telefoon er toch niet (goed) in passen, dan kun je de armband altijd retour sturen en dan krijg jij gewoon je punten terug.

Hopelijk is het zo allemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat natuurlijk graag van je! Alvast een sportief 2016 toegewenst!
Reputatie 2
Hallo DaphneK, de Samsung Galaxy S6 Edge staat er niet bij in de shop. Dat heb je ongetwijfeld zelf ook gezien. Mijn advies is: kies de maat voor een soortgelijke telefoon. Mocht het toch niet passen is retour zenden mogelijk. Past het wel: veel sportplezier! Groet, eM.
Reputatie 2
Anyone??

Reageer