Beantwoord

Staatslot besteld met T-mobile Extra punten, maar niet "ontvangen".

• 10 december 2017
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

'1/5e staatslot gekocht met T-mobile extra punten, maar geen bevestiging ontvangen en loten niet terug te vinden op nederlandseloterij.nl. Bij bestellen wel alle stappen doorlopen en profiel aangemaakt. Wat kan er aan de hand zijn?'
icon

Beste antwoord door David 11 december 2017, 15:54

Hoi Lars,

Goed dat je even aan de bel trekt, zodat we dit kunnen rechtzetten!

Als ik het goed begrijp heb je de vouchers nooit ontvangen in jouw mailbox, klopt dat? Ik heb de vouchers nogmaals verstuurd, dus wacht het even af en controleer voor de zekerheid ook even jouw spambox. Het kan zo zijn dat de e-mails daar belanden. Als je de vouchers dan nog niet hebt ontvangen, neem dan eerst even de instructies uit dit topic door om jouw mailbox correct in te stellen.

Als je de vouchers wel hebt ontvangen, maar er gaat daarna iets mis, dan moet je even contact opnemen met de Staatsloterij zelf. Wij leveren, vanuit T-Mobile Extra, alleen de vouchers, maar het gehele proces daarna ligt bij de Staatsloterij zelf.

Laat even weten of je de vouchers hebt ontvangen en alvast veel geluk!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Lars,

Goed dat je even aan de bel trekt, zodat we dit kunnen rechtzetten!

Als ik het goed begrijp heb je de vouchers nooit ontvangen in jouw mailbox, klopt dat? Ik heb de vouchers nogmaals verstuurd, dus wacht het even af en controleer voor de zekerheid ook even jouw spambox. Het kan zo zijn dat de e-mails daar belanden. Als je de vouchers dan nog niet hebt ontvangen, neem dan eerst even de instructies uit dit topic door om jouw mailbox correct in te stellen.

Als je de vouchers wel hebt ontvangen, maar er gaat daarna iets mis, dan moet je even contact opnemen met de Staatsloterij zelf. Wij leveren, vanuit T-Mobile Extra, alleen de vouchers, maar het gehele proces daarna ligt bij de Staatsloterij zelf.

Laat even weten of je de vouchers hebt ontvangen en alvast veel geluk!
Hoi,

Dit is dan een topic van een jaar geleden maar ik heb vandaag dus hetzelfde probleem! Zodra ik op bevestigen klikte kwam ik weer uit in 'my tmobile' in de app, de punten afgeschreven maar geen lot 😞
Ook bij puntenoverzicht en bestelhistorie zie ik er niets van terug, maar alleen in het menu van de tmobile app zie ik nog mijn oude punten staan...
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Interverse,

Geen zorgen! Tijdens een bestelling, worden de punten alvast opzij gezet - gereserveerd als het ware. Soms komt het voor dat bij een niet goed afgeronde bestellingen, de punten nog in die reservering blijven staan. Het duurt dan eventjes voor ze weer teruggezet worden bij het puntenaantal.

Ik zie bij jouw bestelhistorie geen bestelling staan, dus ik vermoed dat dit bij jou ook het geval is geweest en nu alles weer in orde is. Je kunt dus gerust een nieuwe bestelling plaatsen.

Gaat dat zo lukken? Laat het me weten als ik je nog ergens bij kan helpen!

Reageer