Beantwoord

Staatslot niet ontvangen

  • 10 juni 2017
  • 1 reactie
  • 191 Bekeken

Hallo ik heb mijn staatsloten verzilverd maar niet ontvangen aangezien het vanavond de trekking is vind ik dat raar

Mvg mike damen
icon

Beste antwoord door Kaassausje 12 juni 2017, 09:24

Hoi Mike, welkom op het klantenforum.

Als je de T-Vouchers/code hebt ontvangen, maar geen loten na het gebruik van de T-Vouchers/code, dan moet je contact opnemen met de klantenservice van de staatsloterij. T-Mobile kan je daar niet bij helpen, aangezien zij niet in het systeem van de sstaatsloterij kunnen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Mike, welkom op het klantenforum.

Als je de T-Vouchers/code hebt ontvangen, maar geen loten na het gebruik van de T-Vouchers/code, dan moet je contact opnemen met de klantenservice van de staatsloterij. T-Mobile kan je daar niet bij helpen, aangezien zij niet in het systeem van de sstaatsloterij kunnen.

Reageer