Beantwoord

Staatslot niet ontvangen?

• 10 december 2017
  • 10 reacties
  • 176 Bekeken

Heb een 1/5 staatslot besteld van mijn spaarpunten, deze verzilverd via de link in de mail, vervolgens zie ik dit lot nergens terug bij mijn account van de staatsloterij, er werd wel gevraagd naar voorkeur voor eindnummer, maar zie deze loten daar nergens terug? Heb 6 December besteld??Graag wat hulp??
icon

Beste antwoord door Kaassausje 11 december 2017, 10:35

@all

T-Mobile kan alleen de vouchers/codes opnieuw (laten) versturen, zij kunnen niet in het systeem van de Staatsloterij. Als het na het ontvangen/verzilveren van de codes niet goed gaat, dan zullen jullie contact op moeten nemen met de klantenservice van de Staatsloterij om het probleem te laten oplossen.
Bekijk origineel

10 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Volgens de loterij heb ik niet meegespeeld . Ik mocht wel mijn eindnummer kiezen van de week.
Ik voel me opgelicht!!
Hetzelfde bij mij. Bericht gehad dat je vlak voor de trekking je nummer zou krijgen en niks gehad!!!!!!
Ja en weet je wat het is nu als er een oplossing komt dan kan je met de oudejaarstrekking niet meespelen dus nog langer wachten..
@all

T-Mobile kan alleen de vouchers/codes opnieuw (laten) versturen, zij kunnen niet in het systeem van de Staatsloterij. Als het na het ontvangen/verzilveren van de codes niet goed gaat, dan zullen jullie contact op moeten nemen met de klantenservice van de Staatsloterij om het probleem te laten oplossen.
Net meer als een half uur in de wacht gestaan dus heb maar opgehangen maar wel erg slecht dit hoor...beetje krom eigenlijk,T-Mobile verkoopt je iets maar krijg het niet geleverd dus moet je zelf maar achteraan gaan..zoals ik hier op het forum lees ben ik niet de enige met klachten hierover, slechte zaak!!!
En nog geen reactie van T-mobile....
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Wij reageren, als moderatos, waar nodig, maar het is in eerste instantie een klant-helpt-klantforum. Kaassausje, onze Klantexpert, heeft hierboven het volledig goede antwoord gegeven op jullie vraag.

Als je de vouchers wél hebt ontvangen, maar daarna niet in jouw account bij de Staatsloterij ziet, dan moet je bij hen zijn om na te gaan waar het verkeerd gaat. Vanuit T-Mobile Extra leveren wij enkel de vouchers om een lot te verzilveren. Het proces ligt daarna bij de Staatsloterij en wij hebben geen inzicht in hun systemen.

Alvast veel geluk met de trekking!
Ik heb hetzelfde probleem en ik ben benieuwd of er al iemand is die het heeft 'opgelost'??
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Schoon,

Welkom op het forum!

Ik ga je gelijk verder helpen. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat de voucher al naar jou was verzonden. Had je toevallig al een kijkje genomen in je ongewenst map? Deze wordt makkelijk over het hoofd gezien. ;)

Om er zeker van te zijn dat je de voucher toch binnen krijgt heb ik deze nog een keer naar je verzonden. Krijg je deze binnen 24 uur weer niet binnen, dan wil ik je vragen om de instructies op deze pagina te volgen en ons een seintje te geven wanneer je dat hebt gedaan. Dan sturen we de voucher nogmaals naar je toe!

Ik ben erg benieuwd naar je reactie. 🙂
Net alweer half uur in de wacht gezeten en uiteindelijk een mederwerker aan de lijn gehad en vertelde me dat ik pas in januari meespeelde wat ik erg raar vind omdat ik hem 6 december heb verzilverd en je dan zou denk dat je 10 december meespeelt...oke,er is duidelijk aangegeven dat je niet meespeelt met de oudejaarsloterij maar dit vind ik echt raar gewoon.Ook totaal niet eens met de manier hoe T-mobile dit oppakt voor klanten:(

Reageer