Beantwoord

Staatsloten

• 15 mei 2017
  • 4 reacties
  • 194 Bekeken

Ik heb een aantal dagen geleden twee van die 1/5e staatsloten gekocht met t-mobile punten. Heb twee codes mogen ontvangen, maar na registratie van de voucher zou ik een mail moeten ontvangen met mijn digitale loten. Heb tot op heden nog niks binnen. Ook niet in mijn ongewenste mailbox.

Met vriendelijke groet,
Kevin
icon

Beste antwoord door Kaassausje 16 mei 2017, 15:24

Hoi Luipaardgekko, welkom terug op het klantenforum.

Als de vouchers van T-Mobile Extra niet aankomen, kan T-Mobile ze opnieuw (laten) versturen. Heb je die wel ontvangen en krijg je daarna geen e-mail van de Staatsloterij? Dan moet je hun klantenservice benaderen. Dat gaat namelijk via hen, niet via T-Mobile.
Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb via mail ook twee van deze staatsloten besteld ik heb er een kunne verzilveren maar de tweede lukt niet wat hoofdletters zijn kun je niet echt wijs uit woorden ? Dit gaat om het volgende telfoonnummer -weggehaald- uris vroon met de j is wel gelukt maar met de n niet
Reputatie 4
Hoi Kevin,

Na de registratie van van de loten hoor je inderdaad vouchers te ontvangen. De Staatsloterij verzorgt de vouchers, dus ik wil je graag adviseren om contact met de klantenservice van de Staatsloterij op te nemen. Zij kunnen je hierbij helpen zodat je snel mee kan spelen! :D

Hoi 06194Urda,

Ik heb meteen voor je gekeken naar de codes van de staatsloten die je hebt ontvangen. Alle letters zijn in elk geval hoofdletters. Verder is ook belangrijk dat je de code overtypt en niet kopieert en plakt op de plek waar je de code moet invullen. Heb je dat al geprobeerd? 🙂
Beste t-mobile,

Zo te zien ben ik niet de enige die zijn staatsloten niet heeft ontvangen. Maar moeten wij nu zelf achter de niet toegestuurde loten aan? Dat is toch een beetje het zelfde als een biertje afrekenen aan tafel en vervolgens hem zelf moeten tappen. Ik hoop met de verzilverinf van de code gewoon een staatslot in de mailbox of per post te ontvangen. Iets wat heel normaal is als je iets koopt.
Wat zijn de volg stappen die t-mobile voor dit probleem kan doen?

Met vriendelijke groet
Hoi Luipaardgekko, welkom terug op het klantenforum.

Als de vouchers van T-Mobile Extra niet aankomen, kan T-Mobile ze opnieuw (laten) versturen. Heb je die wel ontvangen en krijg je daarna geen e-mail van de Staatsloterij? Dan moet je hun klantenservice benaderen. Dat gaat namelijk via hen, niet via T-Mobile.

Reageer