Beantwoord

Staatsloten

• 18 mei 2017
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Heb nog steeds geen oplossing voor probleem t verzilveren staatsloten heb twee voucher die ik wil verzilveren maar wat niet lukt een met een j en een met een n die met een n lukt niet en met de j weet ik niet zeker of dit gelukt is mijn mobiele nummer is [verwijderd] zal graag een oplossing hier voor willen heb alles goed ingevuld niks geplakt of zo of gekopieerd hoofdletters gebruikt die met een n lukt zeker niet .en nu dan?? Spaar je punten en je kunt ze niet verzilveren .lcijfers hooftletters gebruikt maar dan zegt die code niet geldig .al vanalles geprobeerd lukt gewoon niet .mooi punten sparen vorige eeen product maar je hebt er niks aan.als het niet lukt
icon

Beste antwoord door David 18 mei 2017, 16:58

Hi Urda,

Je bent al meerdere keren gewezen op het niet plaatsen van jouw gegevens, dit is ook voor je eigen veiligheid. Daarnaast heb je in dit topic een duidelijk antwoord gekregen. Dit topic gaat dan ook op slot. Daarnaast wil ik je vragen om niet continu nieuwe topics te openen, dit is tegen de huisregels.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Urda,

Je bent al meerdere keren gewezen op het niet plaatsen van jouw gegevens, dit is ook voor je eigen veiligheid. Daarnaast heb je in dit topic een duidelijk antwoord gekregen. Dit topic gaat dan ook op slot. Daarnaast wil ik je vragen om niet continu nieuwe topics te openen, dit is tegen de huisregels.