Beantwoord

Staatsloten niet ontvangen

• 11 juni 2017
  • 7 reacties
  • 417 Bekeken

Hallo
Ik ben al heel lang klant bij jullie en had erg veel punten gespaard waar je cadeaus voor kan inruilen. Ik had oa 2 1/5 staatsloten uitgekozen. Ik heb 2 nummers gekregen via de mail om de loten te activeren. Zelfs het laatste nummer kon ik nog uitkiezen. En vervolgens niks. Geen lotnummer gekregen en als ik op het account van staatsloterij inlog wat ik moesten aanmaken is er niks te vinden over die 2 loten. De nummers kan ik niet nog een keer activeren die zijn ongeldig.
Volgens mij klopt dit niet en ik vind het wel erg zonde van mijn ingewisselde punten.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 12 juni 2017, 10:13

Hoi hgroothuis.

In dit geval dien je contact op te nemen met de klantenservice van de staatsloterij. T-Mobile kan niet in hun systeem en aangezien je de codes wel hebt ontvangen, kunnen ze je hier geen oplossing voor aanbieden. Het gaat fout bij de Staatsloterij, als je daar aan de bel trekt, zouden zij het voor je moeten kunnen oplossen. 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi hgroothuis.

In dit geval dien je contact op te nemen met de klantenservice van de staatsloterij. T-Mobile kan niet in hun systeem en aangezien je de codes wel hebt ontvangen, kunnen ze je hier geen oplossing voor aanbieden. Het gaat fout bij de Staatsloterij, als je daar aan de bel trekt, zouden zij het voor je moeten kunnen oplossen. 🙂
Bedankt voor uw antwoord. Ik heb de staatsloterij een mail gestuurd
Hoi hgroothuis.

Graag gedaan, hopelijk ontvang je de loten voor de volgende trekking en win je een leuke prijs. ;)
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je het forum te vinden. 🙂
Even ter info. Ik heb eindelijk antwoord gehad van de staatsloterij en ze zouden me 2 niet loten toesturen
Niet moet nieuwe zijn
Fijn dat ze je twee nieuwe loten gaan toesturen, nou nog duimen dat er een miljoen op valt. 😉

Bedankt voor de terugkoppeling. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Dat is goed nieuws hgroothuis! Nu hopen op een big win! :8

Reageer