Beantwoord

Staatsloten T-Mobile

  • 20 november 2019
  • 2 reacties
  • 532 Bekeken

hallo, heb 13-11 heel staatslot besteld en 14-11 2 1/5 loten. Geen codes via de email gekregen. Lijkt me niet de bedoeling . k.kroonstuiver te haarlem

icon

Beste antwoord door David 21 november 2019, 11:31

Hoi @okiedokie,

Ik heb de vouchers van de bestelling van 14 november opnieuw verzonden. Het kan natuurlijk zijn dat deze wederom in de spambox belanden, dus houd deze ook in het oog! 

Heel veel geluk met de loting! :four_leaf_clover:

PS: Aangezien er al een algemeen topic over dit onderwerp is gaat dit topic op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Aanvulling. Het blijkt in spambox terecht zijn gekomen. Mijn vrouw heeft 13-11 email laten staan, de email van 14-11 heeft ze verwijderd. Graag opnieuw versturen aub.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @okiedokie,

Ik heb de vouchers van de bestelling van 14 november opnieuw verzonden. Het kan natuurlijk zijn dat deze wederom in de spambox belanden, dus houd deze ook in het oog! 

Heel veel geluk met de loting! :four_leaf_clover:

PS: Aangezien er al een algemeen topic over dit onderwerp is gaat dit topic op slot.