Beantwoord

Staatsloten verzilveren

• 22 mei 2017
  • 3 reacties
  • 275 Bekeken

Beste,

Ik heb via T-mobile extra twee 1/5 staatsloten besteld. Deze heb ik netjes binnen gekregen.
Alleen kan ik deze niet verzilveren. De code is een hele lange, en deze over kopiëren of plakken gaat niet omdat er maar een klein deel van de code kan worden ingevuld.
Nu kan ik mijn loten dus niet verzilveren.

Ik zou of graag dat mijn loten kunnen worden verzilverd of dat ik mijn punten terugkrijg.
Alvast bedankt,

Groetjes
icon

Beste antwoord door David 23 mei 2017, 11:43

Hoi Simone,

Jammer dat het nog niet gelukt is om de code te verzilveren!

De code voor het verzilveren van het staatslot zou maximaal 10 cijfers moeten zijn, dus niet dusdanig lang dat deze afgebroken wordt. Zou het kunnen zijn dat het om een andere link gaat? Je zou een e-mail met code moeten ontvangen, die je op deze pagina van de Staatsloterij kunt verzilveren. Kun je anders een screenshot van de e-mail maken? Zorg er dan wel voor dat je privégegevens en de code onleesbaar maakt. Misschien zien we dan om welke code het gaat!

We zien jouw reactie graag tegemoet en hopelijk kun je gauw meespelen! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Simone,

Jammer dat het nog niet gelukt is om de code te verzilveren!

De code voor het verzilveren van het staatslot zou maximaal 10 cijfers moeten zijn, dus niet dusdanig lang dat deze afgebroken wordt. Zou het kunnen zijn dat het om een andere link gaat? Je zou een e-mail met code moeten ontvangen, die je op deze pagina van de Staatsloterij kunt verzilveren. Kun je anders een screenshot van de e-mail maken? Zorg er dan wel voor dat je privégegevens en de code onleesbaar maakt. Misschien zien we dan om welke code het gaat!

We zien jouw reactie graag tegemoet en hopelijk kun je gauw meespelen! 🙂
Bij deze de screenshots van beide emails.
De eerste heb ik gemaakt via mijn telefoon. de tweede via mijn laptop.
Zoals je kan zien is de unieke code veel langer dan 10 cijfers.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Simone,

Daar is inderdaad iets niet helemaal goed gegaan! Ik heb zojuist jouw T-Mobile Extra punten teruggeboekt, deze zijn binnen 24 uur zichtbaar op My T-Mobile. Vervolgens kun je opnieuw de staatsloten bestellen via deze pagina. Sorry voor het ongemak!

Ik duim met je mee dat je een leuke prijs wint! 🙂 Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer