Beantwoord

Stoppen T-Mobile extra

• 7 mei 2018
  • 3 reacties
  • 540 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Kwam er bij toeval achter dat T-Mobile extra gaat stoppen. Had dit niet beter gecommuniceerd kunnen worden.? Nog meer abonees die er laat achter kwamen.?
icon

Beste antwoord door CrisTien 7 mei 2018, 16:44

Hallo WK1,
Extra stopt alleen voor nieuwe klanten en verlening van Abonnementen.
Mensen die nog niet toe zijn aan verlening of het abo laten doorlopen behouden T-mobile extra.

Het een en ander staat al 3 maanden in het forum.
https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-extra-wordt-uitgefaseerd-297089

Ik geef toe dat de comunicatie af en toe wel iets beter kan.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo WK1,
Extra stopt alleen voor nieuwe klanten en verlening van Abonnementen.
Mensen die nog niet toe zijn aan verlening of het abo laten doorlopen behouden T-mobile extra.

Het een en ander staat al 3 maanden in het forum.
https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-extra-wordt-uitgefaseerd-297089

Ik geef toe dat de comunicatie af en toe wel iets beter kan.
Beste T- mobile,

Dit had inderdaad wat beter gecommuniceerd kunnen worden ik kom er per toeval nu pas achter.
Ik heb nog 3500 punten en ik zit al maanden te wachten totdat er weer wat artikelen worden aangeboden via t mobile extra. Dit is wel heel erg zuur. Als ik dit had geweten had ik een aantal maanden terug een leuk artikel kunnen bestellen voor mezelf.
Ben al een tijdje aan t sparen voor deze punten.
En wat moeten we nu met de punten doen??
Ben hier dus echt niet blij mee..
Op dit moment is t aanbod niet echt uitdagend, sterker nog je word nu een soort van gedwongen om iets stoms uit te kiezen wat je helemaal niet wilt.

Hoop dat T- mobile hier wel met een oplossing voor komt.

mvg

Ozden Calli
Reputatie 7
Badge +20
@OzdenCalli

Ik zie dat je jouw vraag dubbel hebt gesteld, namelijk ook al in het algemene topic. Kun je het in het vervolg bij één bericht per vraag houden? Anders wordt dit als spam gezien.

Aangezien er een algemeen topic over dit onderwerp is wordt dit topic nu gesloten.