[STORING] Inwisselen punten voor beltegoed

goedemiddag,
net een nieuwe prepaid aangeschaft en lid geworden
van T-Mobile Speciaal. nu probeer ik mijn 222 punten in te wisselen voor 10 euro beltegoed
maar als ik de 10euro geselecteerd heb en op de knop 'log in en bestel' druk, dan krijg ik een melding dat ik geen toegang
heb tot deze pagina of functionaliteit ...

ik heb het een paar keer geprobeerd, maar zonder resultaat. inmiddels word ik aardig dol
van die trage menuutjes en hoop dat dit op een andere manier
geregeld kan worden

vr gr

Rick

This topic has been closed for comments

243 reacties

Ik ben t-mobile prepaid klant en ontvang ivm actie van t-mobile 5,00 euro extra beltegoed bij opwaardering vandaag. Helaas, als ik in mijn t-mobile kijk is dit beltegoed niet bijgeschreven, ondanks dat men mij een uur geleden een SMS gestuurd heeft dat het extra tegoed bijgeschreven zou zijn. Wat kan ik doen om mijn extra beltegoed alsnog te krijgen?
Reputatie 5
@Handsup

Excuus voor de late reactie. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat je het tegoed op 21 april wel ontvangen hebt. In sommige gevallen duurt het iets langer voordat je dit ziet staan.
Heb een vraag ,als ik me aanmeld op speciaal t-mobile er staat dan binnen 3 werkdagen krijg je je punten, maar er komt na 3 dagen niks testaan?wat houd dat in?
ik heb op 2 juni aangemeld voor t-mobile special waar blijft me punten?
Het is nu 11 dagen later
ik krijg nog steeds de volgende melding: Je hebt geen toegang tot deze pagina of functionaliteitJe type abonnement of prepaid is hiervoor niet geschikt ook hadden ze gezegd dat de storing voorbij is maar nee hoor en krijg ook nog steeds geen antwoord ik wil me punten vanaf dag 1 alsnog hebben ik kan niets aan die storing doen. KUNNEN JULLIE MIJ AANMELDEN ?????? gaat toch om 56 punten!!!!!
omgggg ik word niet geholpen!
nee ik ook niet ben al 2 dagen bezig
pff word gek
Moderators waar blijven juliee ?!!!?!?!
Reputatie 6
@Mooii
Op dit moment is het erg druk op het forum, waardoor het kan zijn dat je vraag niet binnen 24 uur kan worden beantwoord, waarvoor excuses.

Je aanvraag voor T-Mobile Speciaal is niet goedgekeurd, omdat er volgens het systeem al aanmeldingen staan op de naam en het adres wat je hebt opgegeven. Per persoon kan slechts één keer en met maximaal één T-Mobile PrePaid simkaart worden
deelgenomen aan T-Mobile Speciaal.

Ik wil dit graag voor je controleren. Wil je mij via een privébericht je naam, adres, postcode, woonplaats, geboortedatum en e-mailadres sturen?
Ik heb nog steeds geen sms ontvangen dat ik aangemeld ben voor TM extra zoals er op mijn eerdere bericht beantwoord is, gaat dit nog LANG duren?
Reputatie 6
@Ramses32

Dit is doorgestuurd naar de afdeling die dit behandeld, zij hebben het vandaag geactiveerd voor je. Het kan enige tijd duren voor het zichtbaar is op jouw persoonlijke My T-Mobile pagina.
Reputatie 6
Wanneer je T-Mobile Speciaal punten inwisselt voor beltegoed wordt het beltegoed niet direct bijgeschreven, terwijl de punten wel zijn afgeschreven.

Dit probleem is bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Naar verwachting zal het beltegoed begin volgende week alsnog zijn bijgeboekt. Onze excuses voor het ongemak!

*update!* (29 juni) De storing is helaas nog niet opgelost. Er wordt momenteel aan gewerkt om dit zo snel mogelijk in orde te maken. Dit zal echter voor het weekend helaas niet gebeuren. Aanstaande maandag zullen we een update hierover plaatsten. Onze excuses voor het ongemak!
hallo,
ik heb mijn t-mobile kaart net geactiveerd,maar er staat maar 5 euro op.
ik weet niet hoe je de rest van het geld kunt krijgen???
kunt u mij helpen pls.?? xx
Ik zou het fijn vinden als deze snel word geactiveerd.
Kan iemand dit doen ?
Of hoelang moet ik wachten.

Thanks
Reputatie 2
@mallos
Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Leuk dat je voor T-Mobile hebt gekozen. Standaard staat er €5,- op de simkaart, je kan via My T-Mobile je aanmelden voor T-Mobile Speciaal. Als de aanmelding is verwerkt ontvang je 222 punten die je kan inwisselen voor €10,- beltegoed. 🙂
Reputatie 2
Ja dat probleem heb ik dus nu ook met mijn dochter haar foon. Die gaat morgen op schoolreisje en heeft nu geen beltegoed.. Dus kan ze me niet bereiken..
Reputatie 6
Badge +12
@san74,

Je kan wel gewoon opwaarderen, Raymond heeft het over opwaarderen via 'T-Mobile Special Punten''
Mocht het niet via de T-Mobile site gaan raad ik je deze site aan.

Wens je dochter maar veel plezier op schoolreis! :o
de 10 euro beltegoed(te verkrijgen na het inleveren van 222 punten) te bestellen.Ik ben ingelogd en wanneer ik op bestellen klik , kom ik weer gewoon terug bij het begin scherm.Het lukt me geen enkele keer om de 10 euro te bestellen.Wat doe ik fout?
@Chris076
Ik zal het nog even afwachten .
hopelijk staat het er snel op het overzicht bij.

@https://%22https://forum.t-mobile.nl/members/sneijers-255752/%22
Ik heb het voor je nagekeken en zie dat je bent aangemeld voor https://%22http://www.t-mobile.nl/sparen%22 op 13 juni. De punten zijn nog niet bijgeboekt 😞 ik kan je zo niet aangeven wat hier de reden van is. Ik zorg ervoor dat de afdeling die hierover gaat alsnog de punten voor je bijboekt. 🙂

De punten staan er nog steeds niet bij, duurt wel erg lang.
Heb je enig idee wanneer ze bijgeschreven worden ?
Reputatie 2
@calvinnnnn

Je bent sinds 20 juni geactiveerd voor T-Mobile Speciaal. Op 21 juni heb je de 222 punten ingewisseld voor €10,- beltegoed. Je zult het tegoed zo spoedig mogelijk bijgeboekt krijgen. 🙂

Het is niet toegestaan om meerdere topics te openen over hetzelfde. Ik heb je andere topic daarom ook gesloten en verwijderd. Zie ook de huisregels van het T-Mobile Forum.
Reputatie 2
@crowdsurfer

Vreemd dat het niet lukt, probeer eens een andere browser bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox. Ik heb de 222 punten voor je ingewisseld voor 10,- beltegoed, dit duurt uiterlijk 24 uur voordat het tegoed is bijgeboekt. Veel plezier ervan. 😉
Reputatie 2
@Sneijers
Het klopt dat het bijboeken van de punten T-Mobile Speciaal langer duurt dan normaal gesproken. Dit heeft te maken dat er afgelopen weekend een update in de systemen heeft plaats gevonden. De verwachting is dat ze uiterlijk eind deze week bijgeschreven worden. Excuses voor het ongemak! 😞
Reputatie 2
@Sneijers
Heb goed nieuws voor je, de 222 punten van T-Mobile Speciaal zijn vandaag bijgeboekt! Yeah 🙂