[STORING] Inwisselen punten voor beltegoed



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

243 reacties

ik krijg geen bericht (op mijn hotmail). en ik wacht nu al best wel lang op de 10$ beltegoed die ik met de punten heb gekocht. wanneer krijg ik die 10$
oke dit is wel slecht van t-mobile AL 216 MENSEN KRIJGEN HEEL LAAT PAS DIE BELTEGOED EN IK KAN NIET ZO LANG WACHTEN:mad:
er zijn wel 222 punten afgeschreven maar IK HEB HELEMAAL NIKS 😢
Ik heb 222 punten ingewisseld voor € 10,00 bel te goed, maar heb nog maar € 5,00 ontvangen, hoe kan dit?
Er is bij mij €10,00 euro beltegoed bijgeschreven. Het wachten is op de €50,00 die ik nog tegoed heb. Vind ik wel vreemd want ik lees dat gisteren bij alle klanten die hun punten ingeleverd hebben hun beltegoed is opgewaardeerd. Dus waarom niet dat van mij?
Reputatie 5
@Iedereen

Het werkt vanaf nu weer!:) Voor de mensen die de afgelopen 24 uur hun punten hebben ingewisseld hebben ook direct het tegoed bijgeboekt gekregen. 🙂
-Chantal schreef:

@Iedereen

Het werkt vanaf nu weer!:) Voor de mensen die de afgelopen 24 uur hun punten hebben ingewisseld hebben ook direct het tegoed bijgeboekt gekregen. :)


 
Heel fijn dat dát weer werkt, ik heb ook weer een paar punten ingewisseld en inderdaad de tien euro btg tekregen, MAAR ik heb nogsteeds mn twintig euro btg niet van mijn punteninruil op de 27e van juni. Ook in mijn bestelstatus staat deze nog 'in behandeling' maar wanneer wordt ook dit afgehandeld en ontvang ik mijn twintig euro?
crowdsurfer schreef:

de 10 euro beltegoed(te verkrijgen na het inleveren van 222 punten) te bestellen.Ik ben ingelogd en wanneer ik op bestellen klik , kom ik weer gewoon terug bij het begin scherm.Het lukt me geen enkele keer om de 10 euro te bestellen.Wat doe ik fout?




Beste T Mobile ,

Ik heb een ander probleem ik heb  4 dagen geleden  3 x 10 euro btg gehaald en 1 x 5 euro   ik heb 1 x 10 euro gekregen en de 5 euro   maar nu mis ik die andere 2 x10 euro nog kunnen jullie hier wat aan doen heb het nodig voor mijn vakantie.

M.V.G Anthonie
Hier hetzelfde probleem..
Vrijdag de 22e heb ik me geregistreerd als nieuwe gebruiker bij T-Mobile. De 28e is mijn oude nummer van Vodafone overgezet op die nieuwe kaart van T-Mobile. De 22e heb ik ook meteen die punten ingewisseld voor 10euro. Bevestigingssms gekregen en al, maar we zijn 2,5 week verder en nog altijd heb ik geen 10euro beltegoed gekregen. De status staat nog altijd op 'in behandeling'. Ondertussen maar weer een klachtenformulier gestuurd.

-Chantal schreef:

@Iedereen

Het werkt vanaf nu weer!:) Voor de mensen die de afgelopen 24 uur hun punten hebben ingewisseld hebben ook direct het tegoed bijgeboekt gekregen. :)


 
Heel fijn dat dát weer werkt, ik heb ook weer een paar punten ingewisseld en inderdaad de tien euro btg tekregen, MAAR ik heb nogsteeds mn twintig euro btg niet van mijn punteninruil op de 27e van juni. Ook in mijn bestelstatus staat deze nog 'in behandeling' maar wanneer wordt ook dit afgehandeld en ontvang ik mijn twintig euro?



Ook nu heb ik nog steeds mijn twintig euro niet ontvangen. Gaan jullie dit nog oplossen?!

Wanneer je T-Mobile Speciaal punten inwisselt voor beltegoed wordt het beltegoed niet direct bijgeschreven, terwijl de punten wel zijn afgeschreven.

Dit probleem is bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Naar verwachting zal het beltegoed begin volgende week alsnog zijn bijgeboekt. Onze excuses voor het ongemak!

*update!* (29 juni) De storing is helaas nog niet opgelost. Er wordt momenteel aan gewerkt om dit zo snel mogelijk in orde te maken. Dit zal echter voor het weekend helaas niet gebeuren. Aanstaande maandag zullen we een update hierover plaatsten. Onze excuses voor het ongemak!



ik heb laats ook mijn punten ingeruild voor 10 euro beltegoed. op 4 juli kreeg ik het bericht dat mijn punten alsnog zijn omgezet in beltegoed... terwijl dat nooit gebeurt is, ik heb regelmatig gecheckt door 1244 te bellen... maar het is niet gebeurd... heb ik dan iets verkeerd gedaan?
Annabel1 schreef:

Ook nu heb ik nog steeds mijn twintig euro niet ontvangen. Gaan jullie dit nog oplossen?!



Hoe lang moet ik nog op die 20 euro wachten? Ik dacht dat alles nu toch opgelost was?!
ik weet niet of ik hier goed zit maar ik heb opgewaardeerd 25 euro. ik wil mijn maand xtra aanzetten maar ivm storing lukt dit niet. ondertussen loopt mijn btg leeg. dus ik kan niet meer de sms xtra erbij nemen wat ik normaal ook erbij neem. kan iemand mij helpen of vertellen hoe dit komt. ik krijg wel sms dat er storing is maar ondertussen loopt mijn btg leeg. dus dit kost mij mijn geld. ik wil heel graag zsm mijn bundel aan kunnen zetten via de sms 4000.
Het lukt mij ook niet om 222 punten in te wisselen voor € 10 beltegoed, al tig keer geprobeerd en er gebeurd niets. 
Snif  Is het dan nog steeds storing?
goeienavond ik heb nu al een hele tijd problemen om mijn bonus punten te incasseren eerst kreeg ik error en nu komt er een zwart  plaatje met daarop probeer later nog eens dat heb ik al vaak gedaan wat gaat er nu gebeuren hoe lang is die storing kunnen we klaten service bellen om het over te maken wnt dat hebben ze bij mij ooit gedaan kunnen jullie terug zien moet gemeld staan nu heb ik over de 200 en die zou ik wel willen opnemen nu hoop op een snelle reactie.met vriendelijke groet mevr goedegebuure                                                   
Reputatie 5
@Annabel1

In het systeem is terug te zien dat je ook contact hebt gehad met mijn collega's van het e-mailteam en dat het beltegoed vandaag is bijgeboekt. Mijn excuses dat dit zo lang heeft moeten duren.

@anthonie1992

Er is terug te zien dat ook jij ondertussen contact hebt gehad met één van mijn collega's van het e-mailteam en dat het beltegoed alsnog is bijgeboekt. Mijn excuses voor het ongemak.

@Sanne1987

Ook voor jou is het tegoed reeds bijgeboekt naar aanleiding van contact met één van mijn collega's van het e-mailteam. 🙂
Reputatie 5
@anouk-blik

In het systeem is terug te zien dat de bestelling van het beltegoed is blijven hangen. Ik heb zojuist de bestelling alsnog voor je uitgevoerd. Mijn excuses voor het ongemak.

@mama28

Kort nadat je een bericht hebt geplaatst op het T-Mobile Forum is de Sms XL Bundel toegevoegd. Kan ik je verder misschien nog ergens mee helpen?

@Pieptie

Wat vreemd dat je de T-Mobile Speciaal punten niet kunt omwisselen voor het beltegoed. Ik heb dit verzoek alsnog voor je uitgevoerd. 🙂
Reputatie 5
@goedegebuure

Ik raad je aan om de catalogus eens te openen via een andere browser. Dit zou het probleem moeten verhelpen. 🙂