Beste antwoord door Thalina
Hoi Maaike,
Allereerst welkom op het forum!
Ai, dat is natuurlijk niet fijn! Het klopt dat er op dit moment een storing is met de Travel & Surf passen die via T-Mobile Extra punten zijn aangeschaft. De passen zijn nu ook tijdelijk niet beschikbaar in de T-Mobile Extra catalogus, omdat we meldingen binnenkregen van klanten dat de vouchers niet werken. We zijn nu aan het onderzoeken waar het probleem ligt, zodat we het kunnen oplossen. Ik heb gelijk jouw punten teruggestort, omdat je nu geen gebruik kunt maken van de vouchers. Als je wilt kun je met een kleine omweg nog een Travel & Surf pas aanschaffen. Als je met je punten de 5 euro factuurkorting besteld, kun je daarmee weer de Travel & Surf pas kopen. Is dat een idee?
Ik hoop dat mijn antwoord meer duidelijkheid geeft. Sorry voor het ongemak! Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het even weten. En als je op vakantie gaat, alvast een hele fijn tijd toewenst!
Bekijk origineel
Allereerst welkom op het forum!
Ai, dat is natuurlijk niet fijn! Het klopt dat er op dit moment een storing is met de Travel & Surf passen die via T-Mobile Extra punten zijn aangeschaft. De passen zijn nu ook tijdelijk niet beschikbaar in de T-Mobile Extra catalogus, omdat we meldingen binnenkregen van klanten dat de vouchers niet werken. We zijn nu aan het onderzoeken waar het probleem ligt, zodat we het kunnen oplossen. Ik heb gelijk jouw punten teruggestort, omdat je nu geen gebruik kunt maken van de vouchers. Als je wilt kun je met een kleine omweg nog een Travel & Surf pas aanschaffen. Als je met je punten de 5 euro factuurkorting besteld, kun je daarmee weer de Travel & Surf pas kopen. Is dat een idee?
Ik hoop dat mijn antwoord meer duidelijkheid geeft. Sorry voor het ongemak! Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het even weten. En als je op vakantie gaat, alvast een hele fijn tijd toewenst!