Beantwoord

[Storing = opgelost] T-Mobile Extra-punten niet ontvangen.

Hallo,

Kunnen jullie even kijken wanneer mijn punten van mijn laatste factuur binnenkomt?

Dankjewel
icon

Beste antwoord door Bren1 25 september 2012, 13:46

@Xepos
Ik heet je welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Ik zie dat er iets mis is gegaan met het toekennen van de T-Mobile Extra punten, ik heb daarom alsnog de 59 punten voor je bijgeboekt.

Bekijk origineel

242 reacties

Reputatie 4
Hallo T-Mobile,

Ook ik heb sinds de laatste factuur geen punten ontvangen.
Kunnen jullie daar ook even naar kijken?

Mvg.
Reputatie 4
Hoi,

Bij afwezigheid van een moderator, laat ik even iets van me horen 😉

De bijschrijving van de punten kan tot 31 dagen duren, na facturatiedatum. Hou het nog even in de gaten en laat het weten als het niet lukt!

Gr. Casper.
Reputatie 4
Iig bedankt voor je reactie.
Ik zal het iig in de gaten houden en laten weten als het nodig is.
Reputatie 2
@Selmo

Ik zie dat je 23 augustus aangemeld bent voor T-Mobile Extra, de punten zijn helaas tot op heden nog niet bijgeboekt.
Ik heb daarom 41 punten voor je alsnog toegekend.

Excuses voor het ongemak!
Reputatie 2
@Xepos

Ik zie dat er iets mis is gegaan met het toekennen van de T-Mobile Extra punten, ik heb daarom alsnog de 59 punten voor je bijgeboekt.
Reputatie 4
@Bren1
Dank je wel voor de verwelkoming op het forum & het bijschrijven van de punten!
Stom/apart dat het nog niet bijgeboekt is. Alsnog perfect opgelost, toppie!!!
Ook ik heb nog steeds geen punten toegewezen gekregen en ik zou het op prijs stellen als hier iemand van T-Mobile wat aan kan doen. Rekening is op de 27e september automatisch afgeschreven.

Alvast bedankt voor de moeite.
Reputatie 2
@Solitarian
Te zien is dat je op 11 september bent aangemeld voor T-Mobile Extra.
De 53 punten over de factuur van september zijn toegekend. 🙂
Hallo,

Omdat ik ben overgestapt van prepaid naar een sim only abonnement (met nummerbehoud) heb ik ook opnieuw een my t-mobile account aan moeten maken.
Nu had ik nog 522 t-mobile extra punten op mijn vorige account staan en had verwacht dat deze wel mee zouden gaan.
Ik zie al mijn voorgaande punten nog wel in puntenhistorie staan. Maar mijn teller staat op 000...
Mijn vraag is: waarom staat mijn teller niet op 522 punten, zoals zou moeten??
Reputatie 5
@Margot1

Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

De reden waarom je punten niet zijn meegegaan naar je abonnement is omdat deze komen te vervallen als je overstapt. Helaas is het enige wat wordt meegenomen een deel van het tegoed wat je nog had staan onder je prepaidcontract.
Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik het graag.

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/margot1-266729/"

Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

De reden waarom je punten niet zijn meegegaan naar je abonnement is omdat deze komen te vervallen als je overstapt. Helaas is het enige wat wordt meegenomen een deel van het tegoed wat je nog had staan onder je prepaidcontract.
Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik het graag.

Beetje jammer dat t-mobile me dit niet van te voren doorgeeft! Ik was er gewoon van uit gegaan dat deze mee zouden gaan..
En best vreemd aangezien al mijn voorgaande gespaarde punten wel gewoon in mijn puntenhistorie staan, maar dan niet op de teller staan..

Is er wel een mogelijkheid dat ik mijn 522 punten terug krijg, want dit vind ik wel behoorlijk vreemd!!
Reputatie 5
@Margot1

Deze kun je inderdaad zien omdat het nummer meegenomen wordt. Het systeem onthoud wat er onder het nummer staat. Helaas is het niet mogelijk om de 522 punten terug te krijgen. Ik vind het vervelend om te horen dat dit niet verteld is, maar ook in de algemene voorwaarden wordt vermeld dat deze helaas komen te vervallen.

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/margot1-266729/"

Deze kun je inderdaad zien omdat het nummer meegenomen wordt. Het systeem onthoud wat er onder het nummer staat. Helaas is het niet mogelijk om de 522 punten terug te krijgen. Ik vind het vervelend om te horen dat dit niet verteld is, maar ook in de algemene voorwaarden wordt vermeld dat deze helaas komen te vervallen.

Hmmm... Behoorlijk lullig. Maar oke, helaas...
Waar blijven mijn punten nou? Dit duurt wel erg lang,is er nog steeds storing?
Ik zou punten krijgen na registratie en aanmelding spaarsysteem ,die wil ik graag inruilen voor €10 b tegoed,dit duurt vervelend lang
Ik probeer me aan te melden voor T-Mobile Extra, maar ik krijg elke keer dit bericht: "Je hebt geen toegang tot deze pagina of functionaliteit
Je type abonnement of prepaid is hiervoor niet geschikt"

Ik heb een abonnement, dus volgens mij klopt deze melding niet. Wat kan ik hieraan doen?
Hoelang gaat het nog duren met de storing van my-tmobile webshop.......duurt nu toch al meer als een week.
Hallo

Ik kan wel een account aanmaken maar dan doet hij het alsnog niet. eerst had ik die wel nu oppeens niet meer en lukt ook niet om dat terug te krijgen
kan iemand me daarmee helpen

danku x
Ik heb 2 weken geleden opgewaardeerd maar mijn punten zijn nog steeds niet bij geschreven?????
Vroeger had ik een soort punten waar je bepaalde producten voor kon halen, waar zijn die gebleven?

Mvg.
Reputatie 6
Dat zijn de T-Mobile Extra (abonnement) of Speciaal (prepaid) punten. Door een storing zijn die bij niet alle klanten zichtbaar.
Kijk anders even in het topic in het forum T-Mobile Extra/Speciaal als je meer informatie wilt.
Reputatie 2
Nu de storing voorbij is vraag ik mij af waarom de punten en mijn nieuwe factuur nog niet zichtbaar zijn.
Ik heb de factuur wel in mijn postvat van ING bankieren.
Ik heb mijn 1e factuur betaald. Maar mijn punten blijven op 0 staan. Wanneer krijg ik mijn punten? Ik heb een abbonement.
Waarom kan ik met mijn ismart abbonement geen punten sparen?
Reputatie 5
@jodyw Welkom op het forum!

Het is zeker mogelijk om punten te sparen met je iSmart abonnement. Hiervoor moet je je wel even aanmelden. Dit kun je doen via My T-Mobile.

Mocht je nog vragen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
ik heb hetzelfde probleem. 
ik heb in november mijn abo gewijzigd en verlengd, echter mijn punten per factuur zijn sindsdien niet doorberekend..

Reageer