Beantwoord

[Storing = opgelost] T-Mobile Extra-punten niet ontvangen.

Toon eerste reactie

242 reacties

Goedemorgen,

Ik zit hier op de forum rond te kijken en ik las ergens dat de punten bijschrijving van t-mobile extra spaarpunten een maand achterloopt met de factuurdatum. Ik heb zelf dan ook gekeken naar mijn spaar tegoed en ja het klopt dat ik de punten van de maand januari (factuurdatum (25-01-2013) nog niet is bijgeschreven.

Ik vraag me af waarom er een maand verwerkingstijd zit en waarom niet bijvoorbeeld 0-10 dagen, omdat alles geautomatiseerd is of heb ik het mis?

Fijn weekend voor de rest en alvast bedankt voor de beantwoording van de vraag.

Groet,

Ralf
Reputatie 4
ik heb inmiddels 2 facturen betaald, maar sinds 16-12-2012 geen punten meer gekregen.
kan dit verholpen worden?
Reputatie 4
@allen: dit komt door de storing, die inmiddels is verholpen. Uiterlijk woensdag worden je punten met terugwerkende kracht bijgeschreven.
Hoi,

Ook ik heb mijn punten niet bijgeschreven van de maand januari....wanneer krijg ik die?
Ik wil nml de korting aanvragen voordat ik mijn abbo opzeg in mei.
De vorige keer kon ik nadat ik mijn abbo opgezegt had mijn punten niet meer inwisselen.
Reputatie 2
Hoi, ik heb over januari en februari geen punten bijgeschreven gekregen. Willen jullie hier even naar kijken? Alvast bedankt!
Beste T-mobile, mijn punten voor januari zijn nog niet bijheschreven.
Mijn abonnement verloopt morgen. Graag zou ik de punten zo spoedig mogelijk ontvangen, zodat ik hier nog gebruik van kan maken.
Ik heb namelijk 2481 punten en heb er nog maar 4 nodig voor het product wat ik wil bestellen.
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb ook geen T-mobile punten ontvangen van mijn laatste factuur (Januari 2013). Ik zou ze graag zsm ontvangen want mijn abonnement verloopt morgen.

Mvg
Ik heb het zelfde probleem. Inmiddels al meer dan 2 jaar klant bij T mobile, gewoon via een abonnement. Maar punten sparen ho maar..... 
Reputatie 2
ik heb ook nog steeds de punten van de factuur van jan niet ontvangen, inmiddels zijn we al bijna bij de factuur van feb beland..
Reputatie 5
@allen,

We hebben een storing gehad waardoor de punten van januari niet werden bijgeschreven. Het probleem is inmiddels verholpen en we zijn bezig om alle punten van januari toe te kennen.
Dit gebeurt per factuurdatum. We verwachten dat bij iedereen uiterlijk aanstaande woensdag de punten zijn bijgeschreven.
Reputatie 2
De punten van december en januari zijn er nu bij mij bijgeschreven... Dus het komt 🙂
Reputatie 2
Hoi, januari is inmiddels bijgeschreven, waarvoor dank!
februari echter niet..... Erg lastig omdat ik per morgen overstap...... En graag vandaag nog een bestelling wil doen (en die laatste puntjes net genoeg zijn voor mijn gewenste aankoop)
Kunnen jullie helpen?
Reputatie 2
ik heb nu wel de punten van januari gekregen, maar waar blijven die van februari???
Reputatie 2
Mijne staan erop! Top! Bedankt voor de service!
Reputatie 6
Badge +8
Ik heb ze ook op mijn beide abonnementen:D
Hiier zijn de punten van januari en februari ook bijgeboekt.

Met heeeeel veeeeel geduld toch eindelijk opgelost!

Dank u!
Reputatie 6
@scorpius

Geen dank. En wij willen je ook bedanken voor je geduld. 🙂

Reageer