Beantwoord

Storing T-Mobile extra

  • 18 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 1477 Bekeken

Goedendag, helaas al enige tijd moeite met inzien van de extra catalogus om punten in te wisselen.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Doet zich voor in de ios app en op internet op de android tablet.
icon

Beste antwoord door Bas 19 oktober 2018, 15:25

Hey Jordy,

Ik help je uiteraard graag verder! Heb je toevallig al geprobeerd de iOS app te verwijderen en opnieuw te installeren? Wellicht dat dit de oplossing biedt! Verder zou ik je willen vragen om wat screenshots/foto's te maken en deze hier te delen. Op dit moment is het mij namelijk nog niet helemaal duidelijk waar je precies tegenaan loopt met het inzien van de catalogus.

Ik hoor het graag van je, Jordy!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +13
Hey Jordy,

Ik help je uiteraard graag verder! Heb je toevallig al geprobeerd de iOS app te verwijderen en opnieuw te installeren? Wellicht dat dit de oplossing biedt! Verder zou ik je willen vragen om wat screenshots/foto's te maken en deze hier te delen. Op dit moment is het mij namelijk nog niet helemaal duidelijk waar je precies tegenaan loopt met het inzien van de catalogus.

Ik hoor het graag van je, Jordy!

Reageer