Vraag

[Storing] T-Mobile Extra account verwijderd.

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

109 reacties

Ik ben ook al mijn punten kwijt, of in ieder geval zijn ze niet meer inzichtelijk, wilde net iets bestellen.
Mijn punten kan ik ook niet meer zien. Ik ben nu via de website van mijn winkel ingelogd en kan mijn punten weer zien
Bij mij zijn ze ook weg heb net gebeld wordt morgen uitgezocht dus ik wacht af....
Hier hetzelfde probleem. Net gebeld met klantenservice. Er is een storing gaande, ze verwachten dat dit binnen enkele dagen is opgelost...
Hier ook al het zelfde probleem:(. En telefonisch zijn ze slecht te bereiken.
Ik heb net via Twitter contact gezocht omdat ik via internet via het forum contact zocht. Dit lukte niet omdat ik blijkbaar of particulier of een abonnement heb die dit niet toestaat? Dezelfde melding heb ik met het sparen via tmobile extra. Raar want ik was hier altijd lid van en nu ben ik ook m'n punten kwijt. Help!!!
Gelukkig ben ik niet de enige! Ik had zelf ook iets van 4000+ punten, was op het punt iets te gaan bestellen totdat ik hetzelfde zag. Niet geschikt voor prepaid/abbo. Ik dacht wat krijge we nou. Gelukkig ben ik dus niet de enige. Hoop dat dit snel is opgelost en onze punten niet permanent verwijderd zijn!
hallo, the same problem, alles weg!!!. had al geprobeerd te bellen , maar klantenservice gesloten.
Je hebt geen toegang tot deze pagina of functionaliteit
Je type abonnement of prepaid is hiervoor niet geschikt
er is een storig segen se ik ben se ook kwijt en spaar al sins t-mobile bestaat iedereen kan het niet zien en ge bruiken
Reputatie 2
En bedankt, hè, T-Mobile.... Heb ik al die jaren voor i150 betaald - is het nu ineens een PRE-PAID constructie?! Waar zijn mijn bloedig gespaarde punten gebleven???
Waar zijn mijn tmobile extra punten gebleven? Had er bijna 7000 ofzo............wtf?
Hallo,

Ik keek naar mijn t-mobile extra punten maar zag dat de pagina was verdwenen?
Heeft er iemand toevallig een idee wat er aan de hand is?

Mvg,
Reputatie 2
@Allen, wij houden jullie in het volgende topic op de hoogte: https://"https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-extra-speciaal-402/storing-t-mobile-speciaal-punten-worden-niet-bijgeschreven-191306/index3.html" Op dit moment hebben wij nog geen nieuws. Houd het algemene topic goed in de gaten! :)

Excuses voor het ongemak.

Tom,

dit heeft niks met t-mobile speciaal te maken.
wij hadden al punten, maar die zijn gewoon verdwenen. t-mobile EXTRA is voor mensen met een abonnement.
geen klacht over waar onze punten blijven, maar waar ze naar toe gaan.

ik vind het fijn dat je reageerd, maar lees dan aub wel eerst de klacht. 
Reputatie 5
Zoals ik in dit topic ook heb aangegeven gaat het vast om een vergissing. Kan gebeuren, toch?

@allemaal, als ik op T-Mobile Extra klik krijg ik de mogelijkheid te zien om me aan te melden. Beetje vreemd aangezien ik al jaren spaar. 😉 Ik denk niet dat we ons ongerust hoeven te maken en dat het gewoon een foutje is. Niets om je druk over te maken, lijkt me stug dat iedereen alles kwijt is. Dit zal vast gauw opgelost worden dus gewoon afwachten. :)
Reputatie 2
Zoals ik in dit topic ook heb aangegeven gaat het vast om een vergissing. Kan gebeuren, toch?

@allemaal, als ik op T-Mobile Extra klik krijg ik de mogelijkheid te zien om me aan te melden. Beetje vreemd aangezien ik al jaren spaar. 😉 Ik denk niet dat we ons ongerust hoeven te maken en dat het gewoon een foutje is. Niets om je druk over te maken, lijkt me stug dat iedereen alles kwijt is. Dit zal vast gauw opgelost worden dus gewoon afwachten. :)

@minty,

jazeker, kan gebeuren.
maar de reactie komt een beetje amateuristisch over als er al zoveel mensen zijn die zich er druk om maken.

alsnog bedankt voor het antwoord.
Reputatie 2
Ah ik ben niet de enige met het punten probleem..... ik hoop dat het inderdaad snel opgelost is
Mandje.. fijn dat het voor jou is opgelost. 
Maar ik heb exact hetzelfde probleem. Mijn spaarpunten zijn weg en als ik de catalogus in wil moet ik me eerst aanmelden voor T-Mobile extra terwijl ik dit al ruim 3 jaar heb ofzo.. 

Dus.. @ Moderators.. het probleem is niet opgelost.. 

Graag dit z.s.m. oplossen! 
Ik vind het ook erg knap dat het op mijn PC nu 21:30u is en de berichten hier voor mij zijn geplaatst om 22:24u. 
Is denk ik wel meer mis op dit moment met de t-mobile site/fora??

En ook ik ben al mijn punten kwijt op dit moment.. 
Ik ervaar hetzelfde probleem. Ook mijn punten zijn weg!?
Hier hetzelfde probleem. Moet ondertussen mijn abonnement verlengen, als dat maar goed gaat..
Reputatie 2
Ik heb al jaren T-mobile extra. Nu zijn al mijn punten weg en staat er dat ik mij kan aanmelden voor deze service. Neem aan at dit weer goed gaat komen?

Grtz Vera
Same here!
Reputatie 2
Zelfde probleem hier!
Ik heb al meer dan 6 jaar een abonnement lopen bij tmobile maar mijn punten zijn ook allemaal verdwenen. Ik kan zelfs de catalogus niet inzien wat dan krijgt ik de melding dat mijn abonnement hiervoor niet geschikt is. Tmobile graag oplossen aangezien ik ruim 5000 punten had!