Vraag

[Storing] T-Mobile Extra account verwijderd.

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

109 reacties

is bij heel veel zo ook bij mij
Ik heb al meer dan 6 jaar een abonnement lopen bij tmobile maar mijn punten zijn ook allemaal verdwenen. Ik kan zelfs de catalogus niet inzien wat dan krijgt ik de melding dat mijn abonnement hiervoor niet geschikt is. Tmobile graag oplossen aangezien ik ruim 5000 punten had!
Hier ook het probleem.. maar ook dat ik al 2maanden geen punten heb gekregen.. Iemadn van t-mobile met een oplossing/antwoord?
Ook mijn punten zijn weg.
Ook ik ben mijn punten ineens kwijt . Ik zou ze ook graag terug willen hebben.
Ik heb ook ineens geen punten meer, en er staat dat ik een prepaid heb??? Kheb al 10 jaar een abonnement bij jullie lopen!
Ook mijn punten zijn weg! en ook bij mij staat dat ik prepaid heb. Heel raar allemaal. 
Ik zou graag m'n punten terug willen!! 
Ben helaas ook mijn spaarpunten kwijt.
Goedenavond.
Daar ik niet zo vaak op My T-mobile komt, blijkt tot mijn grote schrik mijn punten
verdwenen te zijn!!
Daar dit al aardig hoog stond, wil ik graag weten waar deze gebleven zijn.
Mvg
Reputatie 2
lijkt een algemeen probleem. Gisteren kon je niet inloggen op My T-Mobile en vandaag punten weg. Wellicht een gevolg van de werkzaamheden.
Ik ga er dan ook van uit dat iedereen zijn punten terug krijgt.

Een bevestiging hiervan vanuit T-Mobile zou niet slecht zijn overigens.

@Tom: Is hier iets over bekend?
Ook mijn punten zijn weg en dat waren er niet weinig! Graag een oplossing hiervoor!
ook mijn punten weg
Ik heb idd hetzelfde probleem, vrijdag wilde ik nog dingetjes gaan bestellen en vandaag zijn al mijn punten verdwenen! Na de update, flinke bug dus, graag oplossen.
Hoe kan het dat ik nu mijn laatst gespaarde punten al niet meer kan inleveren (oftewel weg zijn) terwijl mijn abonnement met ingang van 15 januari, morgen dus pas over gaat in prepaid???
Hi TOM, mijn punten zijn ook verdwenen, ik zou graag deze terug willen hebben aub! gr, Dave
Zie ook in my t-mobile nergens meer mijn gespaarde punten staan. Waat zijn deze gebleven
Ik kan ook geen opgespaarde punten terugvinden, waar zijn die gebleven?
Ook mijn gespaarde punten zijn ineens foetsie.
Krijg ik deze nog wel terug of ben ik die nu ineens kwijt na de update van het weekend.
mijn punten zijn idd ook foetsie..
Reputatie 2
Same here. 4000 punten weg...
hallo,

Ook mijn punten staan  er niet meer op, heb net mijn abbonnement verlengt dus hoop dat ik ze wel terug krijg want het zijn er wel erg veel.

Hoop dat dit een storing is en ik ze snel terug heb 
Reputatie 2
Ik zie nergens een overzicht van t-mobile gespaarde punden,dus waar zijn mijn t-mobile punten gebleven ????? Geen enkele link die verwijst naar ...... om te weten te komen hoe te handelen om er achter te komen waar de punten zijn gebleven.Wat is er aan de hand ??? Ik hoop spoedig een bericht hier opmtrent te onvangen. Ik wil gewoon verder sparen voor dat leuke cadeau dat ik in gedachten heb.
Reputatie 2
al mijn punten zij weg van de afgelopen aantal jaar 
Ook mijn punten zijn weg.
Reputatie 2
Ik kan ook mijn punten niet terugvinden, waar zijn die gebleven?