Vraag

[Storing] T-Mobile Extra account verwijderd.

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

109 reacties

Beste helpdesk, voor mij hetzelfde probleem. Tot vanmiddag +/- 1600 waren mijn punten gewoon zichtbaar en nu zijn ze plots verdwenen. Ik spaar al ruim 10 jaar, had er dus een aanzienlijk aantal en zou graag willen dat Tmobile ze zsm weer terugplaatst/te voorschijn doet komen.

Bvd
Reputatie 2
hier ook waarschijnljk een bug zoals ik het lees.. wou net wat bestellen.
mijn punten zijn weg ik wil ze terugggggggg
Mijn Tmobile extra punten zijn ook allemaal weg... Meer dan 4500 punten ***... Beter lossen ze dit op !!!
Reputatie 2
Hier ook weg! Help!
er is een storing
Same here.

probeerde gisteravond al in te loggen op MY T-Mobile. toen was de site in onderhoud.
Nu zijn me punten weg, met de medling dat ik een prepaid heb, dus is deze functie niet van toepassing !!???

Heb sinds jaar en dag een Abo.

T-Mobiel, FIX THIS PLEASE ASAP.

Wil dit weekend naar de film !!
halo mijn puntensaldo is weg ik kan ook niet meer checken staat er nix meer op 461 punten weg belachelijk 3 maart eindigt mijn contract ze hebben weg gehaald voor dit ? k wil mijn punten terug
Reputatie 2
Hier ook alles weg, alleen een mogelijkheid om mezelf aan te melden voor de punten en een melding dat ik een prepaid abonnement heb.
Ik heb al 13 jaar een vast abonnement en flink wat punten verzameld......

Ik zou graag een reactie zien van T-Mobile!
Mijn spaarpunten zijn ook weg
Hetzelfde geldt voor mij. Al jaren vast abonnee en nu meer dan 9000 punten kwijt!? Ik ga er vooralsnog vanuit dat het een storing is maar ... eh.. T-mobile..... zoals zo velen al schrijven zou een reactie dat het opgelost gaat worden wel zo netjes en klantgericht zijn!
Ik zie de reactie graag tegemoet.
Reputatie 2
ik ben ook al mn punten kwijt. Vorige week had ik ze nog. Nu kan ik ze nergens terug vinden!! Pleh pleh..
Ik heb hetzelfde probleem, al mijn gespaarde punten zijn verdwenen!
Hoe kan dit ...?
Ook mijn punten zijn verdwenen. Had/heb er tussen de 6 en 7000.
Mijn punten zijn verdwenen ik kan zelfs niet eens op de catalogus kom
en wil wel mn punten terug want had al bijna 9000.
Hoe jrijg ik ze terug
Reputatie 2
ik kijk bijna nooit in mijn t-mobile, en mijn punten zijn ook weg, en ik ben al zeker 10 jaar bij t-mobile met hetzelfde abonnement,
schurken: geef mijn punten terug!
Hier zelfde verhaal....
Reputatie 4
Blijkbaar heeft die paar dagen offline van de My T-Mobile iets leuks gedaan met de spaarpunten. Ik zie dat ik mijn punten ook kwijt ben en ineens niet meer ervoor kan aanmelden omdat mijn abbo ineens niet meer geschikt is....
Vind het knap na 2 jaar een abbo te hebben gehad hier dat er wel bij paste en vanaf afgelopen maart, bijna een jaar geleden dus ook gewoon punten kon ontvangen.....
Reputatie 2
Ook mijn t-mobile extra's zijn weg dit is niet echt tof 
Bij mij ook:S Tmobile, gaat dat weer goedkomen?
Ik heb ook hetzelfde probleem, al mijn spaarpunten zijn weg.
Geachte Mevr. T-Mobile,

Mijn punten zijn verdwenen en ik zou ze graag terug willen hebben. Kunt u dat z.s.m. regelen?

Mvg.
Ik had bijna 8000 punten, waar zijn die gebleven?
Reputatie 2
Ook bij mij zijn de punten verdwenen.
Ik heb deze melding in het verleden als eens eerder gehad (geneuzel over prepaid wat ik niet heb). :(
 Dit was na een dag weer verholpen.
Ik ga er vanuit dat T-mobile nu weer zo snel is.
Hetzelfde probleem  hier , sinds gistermiddag 14 jan zijn plots mijn ruim 10000 punten verdwenen? TMobile graag herstellen!!