Vraag

[Storing] T-Mobile Extra account verwijderd.

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

109 reacties

Hetzelfde probleem hier, sinds gistermiddag zijn plots al mijn tmobile punten verdwenen? TMobile verhelp dit aub. Bvd!
Mijn spaarpunten zijn ook weg!

Als ik nu naar "T-mobile extra - Catalogus" ga, krijg ik de melding:

Je hebt geen toegang tot deze pagina of functionaliteitJe type abonnement of prepaid is hiervoor niet geschikt

Ik had dan wel geen 10000 punten.. Maar volgens mij wel meer dan 4000. Ik wilde net wat gaan bestellen... Fail.
bij mij ook precies hetzelfde???
Is er al meer bekend of de punten uberhaubt weer retour gestort worden.
en hoe lang dit ongeveer gaat duren?
ja hier word ik niet vrolijk van !
Reputatie 2
Ook mijn punten zijn verdwenen? @T-Mobile: Krijgen we een berichtje als de punten weer terug zijn?
Reputatie 4
@Iedereen

Zoals jullie merken hebben wij op dit moment een storing waarbij je T-Mobile Extra account is verwijderd. Wij snappen dat dit enorm vervelend is en wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen zodat jullie weer van de punten gebruik kunnen maken.
Tot half december was ik prepay. Nu ben ik sim-only abonnee. My T-mobile had daar al problemen mee, maar na een melding is dat nu opgelost. Ik kan echter niet naar T-mobile extra, dan zegt de site dat ik nog prepay heb.
Reputatie 5
Op dit moment zijn de T-Mobile Extra-accounts helaas niet zichtbaar op My T-Mobile. Er wordt hard gewerkt om het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat je T-Mobile Extra-aanmelding en puntensaldo weer zichtbaar zijn op My T-Mobile.

Onze excuses voor het ongemak.

Dit topic gaat op slot. Nieuwe reacties kun je plaatsen in dit topic