Vraag

[Storing] T-Mobile Extra account verwijderd.

Reputatie 2
Hallo,

Vandaag heb ik op My T-Mobile ingelogd, maar mijn puntenoverzicht van T-mobile Extra is verdwenen.
Als ik dan via de bovenbalk naar T-mobile Extra ga geeft de pc aan dat ik niet ingelogd kan worden omdat ik een prepaid of een abbo via het werk heb???

Vreemd, omdat ik al een jaar of 4/5 punten spaar.

Is dit een storing of gaat er bij mij wat mis??

alvast bedankt voor de antwoorden.

Gr

Dave

This topic has been closed for comments

109 reacties

Goedemiddag,

Ook mijn punten zijn helaas verdwenen. Ook ik krijg dezelfde melding als Dave1983. Als ik met 1200 bel geven ze daar aan dat mijn toestel nog niet is aangemeld voor de T-Mobile Extra Service. Ook ik spaar toch zeker al een jaar of 7 en heb op dit moment tocht zeker heel wat punten. Is dit een storing oid? Ik mag het toch hopen..........
Ik heb precies hetzelfde 'probleem'. Had rond de 8000 punten dus het zou heel erg jammer zijn als die allemaal weg zijn 😞
Ik heb precies hetzelfde. Ik wilde, omdat ik zojuist de factuur heb gekregen, weer wat punten inzetten voor korting. Maar overzicht is weg en krijg ook de melding dat ik prepaid of een zakelijk contract heb. Toch een beetje teleurstellend als je al 13 jaar particuliere klant bent....
Ik kan me aansluiten bij de bovenstaande reactes. Ik log net in om mijn nieuwe factuur te downloaden en ook mijn punten zijn weg en ik moet een nieuwe account aanmaken. Ik zat inmiddels al op een behoorlijke hoeveelhedi punten, dus die zou ik graag per omgaande willen terugzien!
Waarom is t-mobile extra ineens verdwenen? Ik kan mijn punten niet meer zien en als je op t-mobile extra klikt staat er dat je hier niet mag komen omdat je een prepaid abb hebt. Ik heb een normaal abbonnement en spaar al jaren via t-mobile extra. Ik had een heleboel punten en alles is gewoon verdwenen. Dat vind ik toch niet zo netjes van t-mobile dat ze zomaar iets verwijderen van je account ! Is dit bij meer mensen gebeurt ? 
ja, ook hier is alles verdwenen. spaar al jaren via t-mobile extra en ineens zijn niet alleen mijn punten verdwenen ik kan er niet eens bij komen. krijg steeds melding dat ik niet gerechtigd ben om daar te komen omdat je een prepaid account zou hebben. Nu heb ik al jaren een normaal abonnement en spaar ik al jaren via  t-mobile. Ik vind dit behoorlijk onbeschoft van t-mobile dat ze zomaar in je account zaken aanpassen of verwijderen. Ik verwacht al mijn punten terug en dat ik er weer in kan en wel zo snel mogelijk. Ik had een heleboel punten.  Dit is gewoon belachelijk. En ik zou graag zien dat ze mijn punten per omgaande terugzetten en dat ik weer in de catalogus etc kan kijken. Alles terugzetten zoals het was graag !
Ook ik heb dat probleem. Heel raar!!! Ik hoop toch dat T mobile deze storing snel rechtzet!!!!
Misschien een paar puntjes extra ter compenstatie.
Wel apart dat ze niet reageren op deze meldingen!!
Reputatie 5
@Allen, wij houden jullie in het volgende topic op de hoogte: [Storing] T-Mobile Speciaal punten... Op dit moment hebben wij nog geen nieuws. Houd het algemene topic goed in de gaten! :)

Excuses voor het ongemak.
Reputatie 2
Hoi,

ik had altijd een mooi overzichtje bij het hoofdscherm van My Tmobile, waar stond hoeveel punten ik had en een link naar de catalogus. Die is nu opeens weg, en als ik probeer bij die pagina te komen zegt hij dat ik met mijn abbonement niet erin mag, ondanks het feit dat er niks veranderd is aan mijn abb. Weet iemand hoe dit komt?

Groet
Hier precies hetzelfde! Een aantal weken geleden nog iets besteld en nu is het niet mogelijk om mijn punten op te vragen. Ik heb al jaren een abo en heb al die tijd gespaard,ik hoop niet dat ik nu al die punten kwijt ben...:(
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem, wilde net wat bestellen, had 5500 punten ofzo!!
Hier ook, keek toevallig ff hoeveel punten ik heb, nou mooi niets te zien!
ik had er meer dan 9000
Ik ben dus niet de enige! Dat lucht wel op. Iemand al iets gehoord van T-mobile?
Reputatie 2
Vannacht was er ''onderhoud'' aan de site geloof ik? En nu is t weg.. dat is geen goed teken hè
Hallo, ik wilde zouist ook mijn punten bekijken, maar die bleken ook foetsie te zijn. Mooie bedoeling, ga t-mobile hierover bellen, kijken hoe dit kan.
Ben wel blij dat ik niet de enige blijk te zijn.
Ik had vanmorgen nog 5600 punten staan. Nu staat er ineens dat mijn abonnement niet geschikt zou zijn? Mag hopen dat ik al mijn punten nog terug krijg!!!???
Reputatie 2
Wie heeft er een nummer waarop T-Mobile bereikbaar is?
Reputatie 2
ik heb precies hetzelfde! Gaat er nog iemand van t-mobile reageren?
Tot mijn grootste verbazing zijn mijn T-mobile extra spaarpunten opeens verwenen!
Is er een nummer waar ik daarvoor terecht kan om datgene te verhelpen?
Reputatie 5
@allemaal, als ik op T-Mobile Extra klik krijg ik de mogelijkheid te zien om me aan te melden. Beetje vreemd aangezien ik al jaren spaar. 😉 Ik denk niet dat we ons ongerust hoeven te maken en dat het gewoon een foutje is. Niets om je druk over te maken, lijkt me stug dat iedereen alles kwijt is. Dit zal vast gauw opgelost worden dus gewoon afwachten. :)

Wie heeft er een nummer waarop T-Mobile bereikbaar is?

Op de T-Mobile website staat een pagina met alle contactmogelijkheden. Zie deze link. Is wel zonde van je tegoed als je ze gaat bellen dus ik zou als ik jou was ook afwachten tot het is opgelost.
Reputatie 5
Hoi JorrikGoedhart, zie mijn reactie die ik in het andere topic heb gegeven. Is vast een foutje dat weer rechtgezet zal gaan worden. 
ja hier pcies het zelfde heb over de 3000 punten alles s weg😕
ook bij mijn zijn mijn punten verdwenen,  maar heb een mailtje gestuurd ben benieuwd? 
Ook ik kan niet meer mijn puntenoverzicht zien. Heb dus 't zelfde probleem, er vervelend!
Reputatie 6
Badge +9
Bij mijn I-150 abonnement zijn ze ook weg en bij de APP is de tegel verdwenen.
Bij mijn Smart Plus abonnement is alles in orde.

Komt wel weer in orde , mogelijk is er iets misgegaan bij het onderhoud afgelopen weekend.