[Storing] T-Mobile Extra account verwijderd. *opgelost*

Reputatie 5
Op dit moment zijn de T-Mobile Extra-accounts helaas niet zichtbaar op My T-Mobile. Er wordt hard gewerkt om het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat je T-Mobile Extra-aanmelding en puntensaldo weer zichtbaar zijn op My T-Mobile.

Onze excuses voor het ongemak.

225 reacties

enig idee hoe lang het nog gaat duren? ik wil graag wat voor mijn punten gaan bestellen 😮
ik heb gisteren 3 bestellingen geplaatst en vandaag heb ik een nieuw abonnement. Nu kan ik niet zien wat de status is van mijn bestelling en mijn overige punten.. Wanneer is dit opgelost?
Reputatie 2
Ik begin ook wel benieuwd te worden... Hij is al langer dan 24 uur uur niet beschikbaar? Graag in indicatie wanneer dit opgelost is? 
Lekker is dat die storing al mijn inlog gegevens zijn weg??? lekker T-Mobile Bedankt!!!!!! ...Peter

Lekker is dat die storing al mijn inlog gegevens zijn weg??? lekker T-Mobile Bedankt!!!!!! ...Peter

En trouwens mijn zoon heeft ook een T-mobile abonnement woont bij mij en zijn app doet het wel hoekan dat als er een storing is???????
Reputatie 2
snap de storings niet?als je beltegoed verhoogd moet er toch automatish de punten wrden bijgeschreven?vind t alleen maar verdacht😕
ja zeker erg vervelend zou gewoon andersom moeten zijn.........
ja lekker makkelijk ,,,,gewoon schandalig ,,,,,kan niet eens tjekken hoeveel punten ik heb enzo.........vind dit erg ,,,,,,ga een anderre provijder zoekken...
Zouden ze bij een dergelijke storing, dus onbereikbaar zijn, mijn nota niet in kunnen zien, en mogelijk te laat betalen...
Reken maar dat dergelijke incasso kosten WEL in rekening gebracht worden.
Alle Joep van het Hek en Kassa uitzendingen ten spijt.
Reputatie 2

Op dit moment zijn de T-Mobile Extra-accounts helaas niet zichtbaar op My T-Mobile. Er wordt hard gewerkt om het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat je T-Mobile Extra-aanmelding en puntensaldo weer zichtbaar zijn op My T-Mobile.

Onze excuses voor het ongemak.

Waar doet deze storing zich voor? Bij mij werkt alles prima.
waneer zie ik mijn punten nou
vind het aleena ma verdacht waneer zie ik mijn saldo
Ik wil vandaag graag mijn nieuwe simkaart activeren zodat ik ook bereikbaar ben. Nu kan dit helaas niet vanwege de storing. En de klantenservice is tot 20:00 uur open 😞

Moet ik weer een extra dag wachten. Schiet niet op zo. Ik hoor graag wanneer het weer opgelost wordt.
Reputatie 2
Ik had zo ongeveer 2500 punten gespaard.. en nu is dat ineens weg?! Lekker bezig t-mobile
Reputatie 2
Wordt er hier nog aan gewerkt??? Het duurt wel errug lang.... 😞
Wil graag iets met mijn punten bestellen, maar dat gaat nu dus niet 😞
Ik wil graag een usbstick bestellen als verjaarsgeschenk. Wanneer is het probleem opgelost????
dit duurt al 2 dagen, wil graag wat bestellen.
Goedemorgen T-Mobile, graag een update! We zijn al twee dagen verder.
Beste Anne-Marie van T-mobile kunt u reageren op de berichten die hier geplaatst worden? Hartelijk dank.

Het heeft anders zo weinig zin als je een Forum dienst aanbied waarbij een Moderator ook berichten plaatst.

De alom gewilde informatie is. Wanneer is deze storing verholpen? Welke status heeft deze storing nu?

Het is niet zo moeilijk om hoe dan ook een reactie te geven. Heb respect voor uw klanten!

Hartelijk dank!
Reputatie 2
Als ik het zo allemaal lees gaat het niet zo best met het uitvoeren van de processen zoals T Mobile deze heeft beschreven in het handboek omtrent Kwaliteit.
Het management van T Mobile zal hier zeker ook niet content mee zijn.

Storing - geen reactie op vragen van klanten....... Hoe hoog moet de irritatie bij klanten oplopen ?

Bij deze dan ook nogmaals voor alle gereageerden de vraag aan T Mobile :  Wat is de status van de storing en de indicatie wanneer het opgelost is ?

Mvg.

Klant en Kwaliteitsmanager
Is er al wat duidelijk???
Don't worry, als je iets besteld hebt duurt het nog minimaal 2 maanden voordat je uberhaupt iets ontvangt.

Ook hier weer een barslechte service van T-mobile
Reputatie 6
Badge +8
Vreemd Patrick , ik krijg mijn bestellingen altijd binnen een paar dagen.

Blijft wel vervelend dat het oplossen wat lastig blijkt.
Gewoon nog even afwachten.
Erg jammer dat er geen updates vanuit T-mobile komen...
Wil wel graag weten wanneer ik iets kan bestellen aangezien me abbo over een week afloopt en dan vast en zeker
me punten komen te vervallen en ik niets meer kan bestellen
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Bonitagurl welkom op dit forum.
Bij verlenging vervallen je gespaarde punten niet :)

Reageer