[Storing] T-Mobile Extra account verwijderd. *opgelost*

Toon eerste reactie

225 reacties

Reputatie 4
Sinds gisteren zie ik inderdaad mijn puntenaantal weer. Kan het wel kloppen dat dat aantal nog moet worden bijgewerkt? Mijn laatst ontvangen punten zijn van 04-12-12 (die van deze maand zitten er dus nog niet bij)...
Reputatie 7
@janger12;

Dit klopt. Ik heb mijn punten van deze maand ook nog niet ontvangen. Ik geef dit even door. Ik neem aan dat dit zo snel mogelijk wordt verwerkt.

Bedankt voor het doorgeven.
Reputatie 4

@janger12;

Dit klopt. Ik heb mijn punten van deze maand ook nog niet ontvangen. Ik geef dit even door. Ik neem aan dat dit zo snel mogelijk wordt verwerkt.

Bedankt voor het doorgeven.

Dank! Ik wacht het dan even af.
Mijn T-mobile extra werkt nog steeds niet, helaas. Wel vreemd dat het bij anderen dan wel al werkt.
Reputatie 5
@allen,

De T-Mobile Extra-punten zijn weer zichtbaar op My T-Mobile. Het is ook weer mogelijk om artikelen te bestellen.

Het is mogelijk dat de punten van je laatste factuur nog niet zijn bijgeschreven, dit wordt alsnog zo spoedig mogelijk gedaan.
Als je onlangs een artikel hebt besteld dan gaan we je bestelling nu verder afronden.

@E.V., jouw punten zijn ook weer zichtbaar op My T-Mobile.

Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak en bedankt voor jullie begrip.
Reputatie 2
nou anne marie ik heb mijn punten nog steeds niet hoor vind dit echt niet leuk meer zo jullie beloven van alles en dan krijg je gewoon geen antwoord van jullie
Reputatie 2

@allen,

De T-Mobile Extra-punten zijn weer zichtbaar op My T-Mobile. Het is ook weer mogelijk om artikelen te bestellen.

Het is mogelijk dat de punten van je laatste factuur nog niet zijn bijgeschreven, dit wordt alsnog zo spoedig mogelijk gedaan.
Als je onlangs een artikel hebt besteld dan gaan we je bestelling nu verder afronden.

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/e-v--272298/", jouw punten zijn ook weer zichtbaar op My T-Mobile.

Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak en bedankt voor jullie begrip.

kan je voor mij nakijken want heb mijn punten nog niet
colinda28 schreef:

en voor mij ook? mvg
Reputatie 7

nou anne marie ik heb mijn punten nog steeds niet hoor vind dit echt niet leuk meer zo jullie beloven van alles en dan krijg je gewoon geen antwoord van jullie

Kan je mij vertellen wat wij beloofd hebben??? En dan bedoel beloofd met betrekking tot de storing??? wij hebben niks beloofd alleen een mogelijk doel gesteld. Vorige week was het doel voor het weekend. Helaas is dat niet gehaald.

Het antwoorden kan lang duren omdat de T-Mobile medewerkers de juiste informatie moet verzamelen en niet zomaar iets online kunnen zetten.

Ook hiervoor zie ik graag iets meer respect en begrip.
Alvast bedankt
Reputatie 7

colinda28 schreef:

en voor mij ook? mvg

Anne-Marie houdt jullie op de hoogte.
Excuses voor het ongemak
Reputatie 2

Kan je mij vertellen wat wij beloofd hebben??? En dan bedoel beloofd met betrekking tot de storing??? wij hebben niks beloofd alleen een mogelijk doel gesteld. Vorige week was het doel voor het weekend. Helaas is dat niet gehaald.

Het antwoorden kan lang duren omdat de T-Mobile medewerkers de juiste informatie moet verzamelen en niet zomaar iets online kunnen zetten.

Ook hiervoor zie ik graag iets meer respect en begrip.
Alvast bedankt

oke een doel is ook goed maar is het nu wel of nog niet opgelost want je zei net dat het opgelost was maar zie nog geen punten wat voor exscuus is er nu weer snap heus wel dat er een storing kan zijn maar niet waarom die zo lang moet duren.

Kan je mij vertellen wat wij beloofd hebben??? En dan bedoel beloofd met betrekking tot de storing??? wij hebben niks beloofd alleen een mogelijk doel gesteld. Vorige week was het doel voor het weekend. Helaas is dat niet gehaald. Het antwoorden kan lang duren omdat de T-Mobile medewerkers de juiste informatie moet verzamelen en niet zomaar iets online kunnen zetten. Ook hiervoor zie ik graag iets meer respect en begrip. Alvast bedankt

Waarom vragen jullie toch altijd om begrip en respect terwijl T-Mobile er al tijden een puinhoop van maakt............ het is toch echt zo dat T-Mobile zijn administratie niet op orde hebben, gemaakte afspraken niet nakomen , of daarmee de fout ingaan en technisch is de boel ook niet op orde, en daarom moeten jullie klanten altijd achter de feiten aanhollen om de boel weer recht te laten zetten , mocht dat dan lukken ...... neeeeeee....T-Mobile is , en dat durf ik , en velen met mij rustig te zeggen , een gammele en logge organisatie.......... Jammer, want met Dutchtone en Orange waren er vrijwel nooit problemen.....toen was afspraak gewoon afspraak.
Reputatie 2
en weer krijg je geen antwoord pppfffffff
Reputatie 2
Beste T-Mobile:

De punten van T-Mobile Extra staan er weer maar de nieuwe punten staan er niet bij geschreven,
of komen die met terug werkende kracht er bij ?
Reputatie 2
ik weet wel bel voor meer dan 100 euro in de maand ik verdien die punten.
maar krijg weer geen antwoord en die punten zijn niet up to date.
dus ik ben klaar met tmobile heb toch prepaid en breek het kaartje door midden denk dat hi of kpn heel blij is met mij als klant
aju tmobile 
Hier ook de punten van de januari nog niet bijgeschreven maar de factuur wel al gehad.
Ja wacht ook op mijn punten zouden naar je mail gestuurd worden
nou ik zie niks
er is altijd wel wat bij hun
maar contact met je opnemen ho maar JE KAN ZE MAILEN
BELLEN WORD VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR GESRUURD
Kan Anne-Marie, aangeven wanneer we achterstallige punten bijgeschreven krijgen?

Het blijft erg stil op het moment
Als ik inlog op My T-Mobile dan zie ik helemaal niets...
Het abonnement toont niets, de belstatus blijft leeg, Mijn gegevens blijven leeg... facturen werken dan weer wel...
Mijn vriendin heeft precies hetzelfde probleem.

Op dit moment zijn de T-Mobile Extra-accounts helaas niet zichtbaar op My T-Mobile. Er wordt hard gewerkt om het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat je T-Mobile Extra-aanmelding en puntensaldo weer zichtbaar zijn op My T-Mobile.Onze excuses voor het ongemak.

schandalige
Reputatie 2
niet normaal duurt zeker al 4 weken tis te erg voor woorden
Reputatie 2
Hallo  T-Mobile werknemers......

Er zijn nog steeds geen punten bij geschreven van Januari en Februari wanneer gaat dat eens gebeuren ........ !!!!!
En zou er graag antwoord op hebben, alvast bedankt.
Reputatie 2
Ja waar blijven mijn punten van Januari? ??
ik heb 2 januari een mp3 speler besteld voor de verjaardag van mijn zoontje.
tot op heden nog niks binnen gehad.
ik word daar toch behoorlijk BOOS om.
wanneer krijg ik dat ding thuis gestuurd heb al 3 keer een bericht in het forum gezet maar geen reactie op gekregen.

EEN BOZE MOEDER
Reputatie 2
Wacht al een tijdje op een antwoord op mijn vraag wanneer de punten van JANUARI & FEBRUARI worden bij geschreven
en heb ook nog STEEDS geen reactie gehad op de PM die ik naar Eline & Annemarie heb gestuurd.

Beetje slordig dit ...................... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😕

Reageer