Beantwoord

[Storing] T-Mobile Extra bestellen lukt niet

  • 28 januari 2016
  • 6 reacties
  • 164 Bekeken

Reputatie 2
Ik wilde iets bestellen met 1220 punten. Er is voorraad volgens de site. op bestellen geklikt kreeg een melding dat ik dit niet kan bestellen. Ik snap niet waarom niet?
icon

Beste antwoord door Amy 28 januari 2016, 20:16

Hi allemaal,

Er is momenteel inderdaad een bestelprobleem met T-Mobile Extra.

Wanneer je een bestelling wilt plaatsen kan de volgende melding optreden: "Sorry op dit moment kan je dit product niet bestellen. De bestelling wordt dus niet afgerond". Onze excuses hiervoor en we werken hard aan een oplossing.

Mochten er in de tussentijd vragen zijn, stel ze gerust! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Hier net zo.
Misschien een storing (op My T-Mobile Extra) ?
Bij mij ook niet. Zelfde melding
Hier ook...
Heb je al een andere browser geprobeerd?
Als je netjes een melding krijgt dat je het product niet kan bestellen heeft dat niks met een browser te maken.

Inmiddels staat er een melding dat er problemen zijn met bestellen en heb ik nu wel succesvol wat besteld
Reputatie 6
Badge +15
Hi allemaal,

Er is momenteel inderdaad een bestelprobleem met T-Mobile Extra.

Wanneer je een bestelling wilt plaatsen kan de volgende melding optreden: "Sorry op dit moment kan je dit product niet bestellen. De bestelling wordt dus niet afgerond". Onze excuses hiervoor en we werken hard aan een oplossing.

Mochten er in de tussentijd vragen zijn, stel ze gerust! 🙂

Reageer