Beantwoord

SuitSuit Klantenservice (T-Mobile Extra)

• 31 maart 2016
  • 7 reacties
  • 512 Bekeken

Reputatie 2
Hallo T-Mobile,

Ten eerste wil ik jullie hartelijk bedanken voor de T-Mobile SuitSuit E-Voucher die ik onlangs heb ontvangen.
Ik heb het koffer meteen besteld omdat ik binnenkort weekendje weg ga, dus dit is ideaal voor mij omdat ik
nog geen een heb.
Ten tweede is de chat service slecht bereikbaar of helemaal niet bereikbaar. Op de site kon ik chatten maar kreeg
geen reactie van hun kant. Dus, ik dacht meteen bellen of er iets aan de hand is, maar bleek dat 't het order
niet helemaal goed is aangekomen, bij hun stond het bestelling status nog op "Process".
Maar, het is opgelost. Ze zeiden dat het vandaag verstuurd zouden worden. Dus, bij deze heb ik toch maar goed opgelost door te bellen. Want, maakte me een beetje zorgen.
Ik laat jullie wel op de hoogte houden wanneer ik het product ontvangen heb.

Met vriendelijke groet,

Jackie Sa-Ingram

PS. Deze heb ik gekozen, hopelijk vinden jullie het ook net zo mooi! :)

icon

Beste antwoord door Sam- 1 april 2016, 12:17

Hi Xieje,

Welkom terug op het forum! Leuk om je hier weer te zien.

Gaaf dat je deze koffer hebt besteld! Ga je toevallig ook richting Groot Brittannië? :D

Onze excuses dat je niet door onze collega's te woord bent gestaan via de chat. Dit zou natuurlijk wel moeten gebeuren, het lijkt erop dat er technisch iets mis ging waardoor ze jouw berichten niet binnen kregen. Goed dat je zelf actie hebt ondernomen door te bellen naar de klantenserivce.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik inderdaad dat de koffer gisteren is verzonden, dus verwacht ik dat deze net na het weekend binnen komt. Laat je ons weten als de koffer binnen is? Een leuke foto van jou op vakantie met de koffer zou natuurlijk helemaal super zijn! Ik kijk er naar uit. :8
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Xieje,

Welkom terug op het forum! Leuk om je hier weer te zien.

Gaaf dat je deze koffer hebt besteld! Ga je toevallig ook richting Groot Brittannië? :D

Onze excuses dat je niet door onze collega's te woord bent gestaan via de chat. Dit zou natuurlijk wel moeten gebeuren, het lijkt erop dat er technisch iets mis ging waardoor ze jouw berichten niet binnen kregen. Goed dat je zelf actie hebt ondernomen door te bellen naar de klantenserivce.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik inderdaad dat de koffer gisteren is verzonden, dus verwacht ik dat deze net na het weekend binnen komt. Laat je ons weten als de koffer binnen is? Een leuke foto van jou op vakantie met de koffer zou natuurlijk helemaal super zijn! Ik kijk er naar uit. :8
Reputatie 2
Hoi hoi,

Ik heb het koffertje binnen. Hij is klein & compact. Ik had hem groter verwacht mjaa,
hij is ook zo licht als een veertje. Ideaal voor een weekendje weg. 🙂
Hier zijn de foto's gemaakt met Sony Xperia Z (C6603).

Ik zal kijken of ik foto's kan maken met de koffer als ik op reis ga.
Super bedankt T-Mobile Extra & SuitSuit. Ik ben er hartstikke blij mee! :D
Reputatie 6
Badge +17
Hi Xieje,

Oh super dat de koffer inmiddels binnen is!

Heel veel plezier ermee, alvast een goede reis toegewenst en we zien de foto's wel verschijnen. 😉
Reputatie 2
Hoi, hoi,

Hier een foto van de vakantie, helaas kan ik maar 1tje geven haha :)
Het was leuk en gezellig, koffertje te zien op het plaatje. Dank je wel T-Mobile! 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hey Jackie,

Gaaf zeg, leuke foto!

Ik hoop dat je het naar je zin had tijdens je weekendje weg. 😉 Waar ben je trouwens geweest?

Ps. Had je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic? We zijn erg benieuwd naar wie je bent em wat je interesses zijn!
Reputatie 2
Hoi Issam,

Bedankt voor je compliment. Ik heb 't zeker leuk gehad, we waren uit geweest naar Mechelen via vakantieveiling geboekt en alles ging vlot en handig. Ik had zeker wel naar mijn zin gehad.

Omdat je erg benieuwd bent met wie ik ben en wat mijn interesses zijn dan zal ik mezelf wel
binnenkort voorstellen. Hopelijk win ik er nog iets moois mee ook! Hahaha 😃
Reputatie 6
Badge +17
Hi Jackie,

Heb je goed voor elkaar! Ik moet vakantie veilingen ook maar even goed in de gaten houden. Er komt veel leuks voorbij. :)

We zien je graag op het forum. Leuk dat je actief bent hier!

Reageer