Beantwoord

T-mobile exra catalogus niet beschikbaar

• 7 november 2019
  • 8 reacties
  • 196 Bekeken

Al een hele week probeer ik meerdere keren per dag de catalogus te benaderen. Deze lijkt geheel offline. Ik heb meerdere topics hier gevonden waar anderen zijn die het zelfde probleem ondervinden.

Telefonisch meerdere keren al met t-mobile gesproken, geen oplossing in zicht.

Wat is hier gaande? Ik stond op het punt een nieuwe telefoon en abbo te starten en wilde daarbij mijn extra punten besteden. Momenteel ziet het het voor mij uit dat dit een doelbewuste actie van t-mobile is om onder de besteding van punten uit te komen. Mocht dit niet zo zijn dan is het erg goed prutswerk van jullie. Ik verwacht dat de catalogus wel toegankelijk is binnen enkele dagen, anders stap en en mijn partner over naar een wel betrouwbare provider.

icon

Beste antwoord door CrisTien 8 november 2019, 15:23

Beste @gwillink Wil je even kijken want TM extra zou nu weer goed moeten werken!?

Groetjes en een fijn weekend 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @gwillink Het is zeker GEEN doelbewuste actie🤔 van T-mobile.

Waarom zouden ze dat doen?

Dan hadden ze ook de punten gelijk in 2018 kunnen stoppen, je krijgt ze gratis en voor niets, het is geen verplichting maar was een leuke toevoeging zoals je nu het klantenvoordeel gratis krijg bij twee abonnementen. 
Die punten hebben weinig te maken met de betrouwbaarheid van T-Mobile en het netwerk.
😊 Er zijn wat problemen met het puntensysteem.

Je moet dus geduld hebben. Ze zijn er van op de hoogte en werken er aan.

Klik even Hier om te lezen waarom en hoelang je nog de tijd hebt om de punten in te wisselen na verlenging.

“Heb je na 29 januari 2018 een nieuw abonnement bij ons afgesloten? Verleng je je abonnement of stap je tussentijds over vanaf deze datum? Dan spaar je geen T-Mobile Extra punten meer. Wel krijg je ruim de tijd om al je gespaarde punten op te maken: je kunt je punten tot vier maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement of je overstap inwisselen”.

Groetjes! 

Op het forum te lezen is dit probleem al maanden gaande. Gelukkig is jullie netwerk wel altijd in de lucht….

Als er al zo lang aan gewerkt wordt, dan mag er ook wel publiekelijk een toelichting gegeven worden toch?

Reputatie 7
Badge +20

@gwillink Er waren inderdaad al eerder problemen met het systeem. Maar die waren/zijn netjes opgelost. Er wordt dus niet al maanden aan gewerkt Dit is een nieuw probleem helaas.

Groetjes.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @gwillink Wil je even kijken want TM extra zou nu weer goed moeten werken!?

Groetjes en een fijn weekend 

Hallo, Het werkt weer.  goed om te zien

Bovenstaande bericht mag verwijderd worden. Ik heb inmiddels contact gehad en het is opgelost.

ps een edit of verwijder optie voor eigen berichten van gebruikers zou ook handig zijn. Dit heeft echt vrijwel elk ander forum.

Reputatie 7
Badge +20

@gwillink Klik op de … drie puntjes onder je bericht om het bericht aan te passen.

Groetjes

Reageer