Beantwoord

T-Mobile Extra 1/5 staatslot

• 18 februari 2018
  • 1 reactie
  • 335 Bekeken

Hallo,

Ik heb een 1/5e staatslot besteld. De instructies opgevolgd en mijn code verzilverd. Op de website nog een bericht gekregen dat ik uiterlijk 2 dagen voor de trekking mijn lot zou ontvangen. Dit is nooit per e-mail bevestigd en ik heb geen lot ontvangen en niet met de trekking meegespeeld. Ook kan ik mijn code niet opnieuw verzilveren want hij is nu niet meer geldig
Ik had zelfs het juiste eindcijfer voor de hoofdprijs dus nogal teleurstellend.
Krijg ik een extra lot of mijn punten terug?

Daarnaast heb ik gekeken in mijn puntenoverzicht en ik zie dat ik lang niet altijd punten heb gekregen voor al mijn facturen en alles staat door elkaar. Ook zit ik al zeker meer dan 3 jaar bij t-mobile en heb lang niet al mijn punten. Heel raar
icon

Beste antwoord door Hajar 19 februari 2018, 15:57

Hi MarcoL,

Heel tof dat je meedoet met ons T-Mobile Extra spaarprogramma! 🙂 Jammer dat je uiteindelijk niet mee hebt kunnen doen met de trekking, maar hiervoor moet je echt contact opnemen met de Staatsloterij. Wij verschaffen namelijk alleen de code, maar het inwisselen en verder afhandelen van de loten, moet door de Staatsloterij gebeuren. Je kan ze een berichtje sturen op bijvoorbeeld Facebook. Misschien kunnen ze je verder helpen!

Wat betreft je saldo; Ik zie dat je sinds november 2016 lid bent van ons T-Mobile Extra programma en zie dat deze wel steeds is toegekend alleen staat die inderdaad wat onoverzichtelijk op My T-Mobile. Excuses voor de verwarring. Ik hoor graag of ik nog wat voor je kan betekenen! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi MarcoL,

Heel tof dat je meedoet met ons T-Mobile Extra spaarprogramma! 🙂 Jammer dat je uiteindelijk niet mee hebt kunnen doen met de trekking, maar hiervoor moet je echt contact opnemen met de Staatsloterij. Wij verschaffen namelijk alleen de code, maar het inwisselen en verder afhandelen van de loten, moet door de Staatsloterij gebeuren. Je kan ze een berichtje sturen op bijvoorbeeld Facebook. Misschien kunnen ze je verder helpen!

Wat betreft je saldo; Ik zie dat je sinds november 2016 lid bent van ons T-Mobile Extra programma en zie dat deze wel steeds is toegekend alleen staat die inderdaad wat onoverzichtelijk op My T-Mobile. Excuses voor de verwarring. Ik hoor graag of ik nog wat voor je kan betekenen! 🙂

Reageer