Beantwoord

T-mobile extra

Ik heb meer dan 7000 punten gespaard met t-mobile extra. Nu wil ik de punten gaan inleveren maar als ik kijk in de catalogus dan staan daar alleen maar een paar beperkte tegoedbonnen. Ten eerste is er bijna niets in het noorden (zelfs de beautybon is niet binnen een straal van 30 km) of je moet kinderen hebben. Crappy bonnen zoals een foto abonnement en een bloomon bon. Daarbij zit er een beperking op van 1 of 2 bonnen per persoon. Heb je dan eindelijk iets gevonden, dan zit je aan een beperking vast. Ik vind het schandalig dat er zo wordt omgegaan met trouwe klanten. Mooi dat onderzoek van jullie maar toevallig hechten sommige klanten wel waarde aan het spaarprogramma en die worden nu gedupeerd. Was dan in ieder geval doorgegaan tot de laatste abonnementen afgelopen zijn. Of geef een bon waar je iets mee kunt; bol.com of VVV bijvoorbeeld. En geef dan ook hogere bedragen zoals een bon van bol.com van 10, 20, 30 en 40 euro. Nu kan ik 20 keer een enkele bon gaan bestellen met dingen waar ik niks aan heb of alsnog moet bijbetalen. Ik vind dit zo waardeloos, dat ik stop met mijn abonnement. Het sparen was voor mij namelijk een belangrijke reden om bij jullie te blijven.
icon

Beste antwoord door David 11 december 2018, 09:17

Hi allemaal,

We hebben een FAQ over de uitfasering van T-Mobile Extra waar de meest gestelde vragen in worden beantwoord. Aangezien daar alle informatie staat over de uitfasering gaat dit topic op slot. Verdere reacties kunnen in het algemene topic worden geplaatst.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 7
Badge +13
@Alleskomtaltijdgoed wat een hoop punten 👏🏻👍🏻 er staat inderdaad weinig tot niets meer bij, dat was mij ook al opgevallen.
Ik was ook al aan het zoeken maar zelfs voor het midden van het land heb je weinig aan die domme bonnen 🤭
je kan de punten ook gebruiken voor korting in de winkels van T-mobile maar dan moet je wel net iets nodig hebben.
Ja ik was ooit aan het sparen voor een koffer 😉. Twee jaar geleden zelfs mijn contract verlengd bij tmobile omdat ik al zo ver was met sparen en het zonde vond om niet verder te sparen. Ik heb trouwens de memo ook gemist waarin stond dat je snel op moest schieten omdat alle leuke dingen vervangen gingen worden met nooit-eerder-van-gehoord-en-zou-het-ook-nooit-kopen-bonnen. Heb jij die wel gekregen?
Reputatie 7
Badge +13
Nee, heb de melding wel gelijk in het forum gelezen, maar dat ze de producten niet meer zouden aanvullen is mij ook ontgaan.
Er zijn veel meer klachten over. Ik zit er niet mee dat ze stoppen met EXTRa maar dat ze de shop zo langzaam aan leeg plukken vind ik ook niet netjes.
veel mensen kunnen er nog jaren (mits ze niet verlengen) gebruik van maken.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Alleskomtaltijdgoed,

Wat een positieve username heb je gekozen! Maar terugkomend op je vraag: het klopt inderdaad dat T-Mobile Extra uitgefaseerd wordt en het aanbod daardoor niet meer uitgebreid aangevuld wordt, al blijven we natuurlijk nog wel uitbreiden met digitale producten. Je kunt in de T-shop duurdere en fysieke producten aanschaffen en in de online catalogus staan alleen nog digitale producten. Het aanbod met de cadeaus van 5000 punten en hoger is inderdaad niet groot online, dus ik adviseer je om eens naar de T-shop te gaan. Wat ook nog een goede tip is (vind ik zelf, haha): je kunt ook korting op je toestel krijgen als je gaat verlengen in de T-shop! Misschien is dat een leuk idee voor jou?

Hopelijk kun je toch nog wat leuke dingen voor jezelf uitzoeken! Laat het me gerust weten als je nog meer vragen hebt.
Reputatie 2
Zwaar waardeloos dit hoor. Ik dacht ook mijn vele punten is te gaan inwisselen maar er is werkelijk niets meer in de catalogus wat de moeite waard is.
Erg jammer.
Ik heb nu maar 1 treatwell bon gekocht waarvan er ook maar eentje aangeschaft kan worden van een schamele 10 euro. En zit nu met nog een mega berg aan punten die ik over heb.
Ik ben het er mee eens om bol.com erin te gooien om die punten te kunnen omwisselen, geeft ons meer keus en dan ook voor een hoger bedrag dan 10 euro graag.
Dank u.
Reputatie 7
Badge +17
Hi,

Dankjewel voor je feedback! Ben je ook al langs een T-Shop geweest? Daar kun je misschien nog wel wat fysieke producten vinden die je leuk vindt. Zoals Jaimy ook aangeeft gaan wij T-Mobile Exta uitfaseren en dus is het aanbod nu iets minder als voorheen. Ik hoop dat je alsnog iets leuks vindt!
Ja wat dan ook nog is heel jammer dat nu zelfs de databundels niet voorradig zijn.???? 😳😳 Hoe kan dat nou niet voorradig zijn?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi @mwturel, ik snap goed dat je je dat afvraagt dus dat ben ik direct voor jou aan het navragen! Zodra ik antwoord heb, zal ik dat meteen aan je terugkoppelen. ☺
Reputatie 6
Badge +16
Hoi mwturel,

Ik heb inmiddels contact gehad met degene die over de bestellingen gaat en ik heb goed nieuws! Een aantal bundels zijn alweer beschikbaar in de catalogus, zoals de 2GB bundel en de Travel & Surf-pas. De andere bundels zijn allemaal besteld en komen er dus wel aan! Hou vooral de catalogus in de gaten. 😃
Dag T-mobile,

Bedankt voor de misleidende promotie, dat sparen via extra voor het leven zou zijn. De inmiddels gestripte shop, waar ik niets meer kan vinden wat de moeite waard is, is voor mij ook reden om over te stappen. Klantbinding zou jullie USP moeten zijn en een redeljke compensatie aanbieden voor mensen die wegens het sparen bij jullie gebleven zijn, zou niet misplaatst zijn.

Waardeloos.

Groetjes
Helemaal eens met de reacties. Na jarenlang sparen kom ik erachter dat mijn punten niks waard zijn (aanbod is dramatisch slecht). Ik snap dat je sommige producten uit de 'schappen' haalt, maar dat je de keuzes ook zo limiteert. Hoezo kan je maar één kortingsbon kopen? Het is toch per bestelling geldig, dus je klant blijft terug komen. Dit is gewoon greedy to the core! Ik voel mij zo erg genaaid. Dat wordt overstappen.
Eens met bovenstaande reacties. Wat doe ik met mijn 20996 punten met wat er nog aan teleurstellende artikelen in de shop over is? Waardeloze trouweklantbenadering. Ik heb de aankondiging van het stopzetten van het spaarprogramma gezien, maar niet dat je je punten tijdig moest inwisselen om er nog iets aan te hebben omdat anders de shop leeg zou zijn. Het is weer overstaptijd, ik overweeg nu maar een andere provider.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

We hebben een FAQ over de uitfasering van T-Mobile Extra waar de meest gestelde vragen in worden beantwoord. Aangezien daar alle informatie staat over de uitfasering gaat dit topic op slot. Verdere reacties kunnen in het algemene topic worden geplaatst.