Beantwoord

T-Mobile extra

• 9 oktober 2018
  • 12 reacties
  • 1777 Bekeken

Beste t-mobile, ik ben al bijna 20 jaar klant maar ben zeer teleurgesteld in jullie service.

Jullie hebben eenzijdig besloten om tmobile extra op te zeggen.

Ik heb nu heel veel punten (10.000) die ik in een catalogus moet besteden waarin vrijwel geen producten meer staan. En voor de spaarzame beschikbare producten kan je maar een maximaal aantal kaarten (2) bestellen (bijv voor dierenpark amersfoort of escape room). Lekker als je een gezin hebt van 4 personen. Bovendien kan je ook niet geld bijleggen om een kado te kopen.

Kortom, sterfhuisconstructie en totaal niet klantvriendelijk. Ik heb 2 keer contact gehad met jullie servicedesk (de eerste keer werd ik trouwens niet eens teruggebeld, dat verdient ook zeker niet de schoonheidsprijs) maar dan krijg je het standaard antwoord dat tmobile extra wordt beeindigd en dat je maar je punten kan besteden aan de producten die nog wel in de catalogus staan.

Heel heel jammer en erg teleurstellend. Het minste wat jullie kunnen doen is het maximum aantal kaarten wat je kunt bestellen weghalen zodat je op een fatsoenlijke manier je punten kunt besteden.
icon

Beste antwoord door Hajar 10 oktober 2018, 11:23

Hi Kim,

Je hebt inderdaad veel punten opgespaard zie ik. Hopelijk kun je ze goed gebruiken! Momenteel staan de meeste producten op maximaal 1 te bestellen, behalve uitjes. Je zou ook de ene maand een uitje kunnen bestellen en de maand erop weer zodat je in totaal 4 kaarten hebt. Als je interesse hebt in korting in de webshop dan kun je ook langs een T-Shop gaan en je punten daar inruilen voor korting.

Ik hoop dat je er zo uitkomt!

@Centaur: Ik hoop dat er voor jou ook wat leuks tussen zit!
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Inderdaad is het aanbod nu al erg beperkt.
Heb ook best wel wat punten en hoop wat te vinden in de T-Mobile shop.

Maar erg jammer van de punten die je in jaren hebt opgebouwd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kim,

Je hebt inderdaad veel punten opgespaard zie ik. Hopelijk kun je ze goed gebruiken! Momenteel staan de meeste producten op maximaal 1 te bestellen, behalve uitjes. Je zou ook de ene maand een uitje kunnen bestellen en de maand erop weer zodat je in totaal 4 kaarten hebt. Als je interesse hebt in korting in de webshop dan kun je ook langs een T-Shop gaan en je punten daar inruilen voor korting.

Ik hoop dat je er zo uitkomt!

@Centaur: Ik hoop dat er voor jou ook wat leuks tussen zit!
Hallo Hajar, bedankt voor je reactie.

Weet je zeker dat de beperking voor het bestellen van een max aantal kaartjes per maand geldt?

Ik heb 2 kaartjes besteld voor dierenpark amersfoort op 30-9 en ik kan nog steeds geen nieuwe kaartjes bestellen. Ook vreemd dat in de 2 keer dat ik jouw servicedesk collegas heb gesproken, ze niet tegen mij zeiden dat ik dan maar moest wachten tot volgende maand.

Gr Kim
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kim,

Ik heb het nogmaals nagevraagd en ik had het blijkbaar verkeerd. Vanuit de Extra catalogus kan elk T-Mobile Extra lid maximaal 2 DierenPark Amersfoort vouchers bestellen. Ik was in de veronderstelling dat het wel kon, excuses voor het misverstand! Heb je kinderen jonger dan 2 jaar? Die kunnen namelijk gratis mee! Ik wens jullie veel plezier en hoop dat je nog iets leuks kan krijgen voor je punten!
Hi Hajar!

Wat top dat je me blij maakte met een dode mus! Ik hoopte namelijk dat je een oplossing had gevonden voor mijn probleem!

Ik heb geen kids jonger dan 2 jaar.

Dit betekent dat ik dus 2 kaarten mag kopen voor het dierenpark als ik met mijn hele gezin naar het dierenpark wil gaan.

En daarnaast heb ik dus nog 10.000 punten die ik kan uitgeven aan een beperkt assortiment!

Erg fijn! Bedankt voor je berichtje!

Gr van een ontzettend ontevreden en teleurgestelde klant
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kim,

Ik had het ook liever anders gezien. Nogmaals excuses voor het misverstand!
Hallo Hajar, kan je wellicht uitleggen waarom ik niet meer op t-mobile extra kan inloggen?

Als ik probeer in te loggen (via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/sparen) krijg ik een foutmelding dat t-mobile extra niet meer beschikbaar is.

Zo wordt het wel heel lastig om mijn 10.000 punten in te wisselen..

Alvast bedankt. Gr Kim
Reputatie 2
Hallo Hajar, kan je wellicht uitleggen waarom ik niet meer op t-mobile extra kan inloggen?

Als ik probeer in te loggen (via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/sparen) krijg ik een foutmelding dat t-mobile extra niet meer beschikbaar is.

Zo wordt het wel heel lastig om mijn 10.000 punten in te wisselen..

Alvast bedankt. Gr Kim

Is er toevallig een nieuw abonnement ingegaan? Dan ben je ze in principe 'kwijt'. Zo niet, probeer het dan eens via deze link: https://www.t-mobile.nl/sparen/catalogus?p=1.

Overigens zou het mooiste zijn wanneer T-Mobile de 5 Euro factuurkorting tijdelijk terugbrengt. Dan kan je je Extra punten tenminste nog inleveren voor iets zinnigs.
Hallo henk, ik krijg de melding dat ik geen toegang heb "geen rechten voor deze pagina".

Bij mijn weten is mijn abo niet veranderd..

Dit is weer superslecht van T-mobile. 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Kim,

Jouw abonnement was dusdanig verouderd dat deze actief vanuit ons werd omgezet. Dit is in maart ook aangegeven en de omzetting naar het nieuwe prijsplan is op 14 juni doorgevoerd en nogmaals gecommuniceerd. Aangezien T-Mobile Extra uitgefaseerd wordt had je op dat moment nog 4 maanden de tijd om de punten te verzilveren. Dit is ook deels gebeurd en er is op 1 oktober nog contact met een collega geweest. Naar aanleiding van een verzoek van een T-Mobile Extra bestelling ging hij dit voor je nakijken, ook omdat hij op had gemerkt dat jouw punten bijna verliepen. De punten waren dus nog tot en met 14 oktober geldig en zijn dus iets langer dan een maand geleden vervallen.

Ik snap dat dit niet het antwoord is waar je op hoopte, maar hier kan ik verder ook niets aan veranderen. Als er echter nog iets anders is waar we je bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Hallo david, dank voor je bericht.

Het klopt dat het gaat om een oud abonnement en dat ik hierover contact heb gehad met de servicedesk. De eerste keer zou een collega van jou uitzoeken wat de spelregels waren maar hij heeft me nooit meer benaderd. De tweede keer had ik een vraag over een bestelling, maar voor zover dat ik weet heeft hij nooit gezegd dat de punten zouden komen te vervallen. Kan je uitleggen hoe je erachter bent gekomen dat hij opmerkte dat mijn punten zouden komen te vervallen? Heb je het gesprek nageluisterd?

Daarnaast zie je bovenstaand gesprek met Hajar, waarin ik onjuist wordt geinformeerd. Ik had meer punten in willen wisselen (meer kaarten voor het dierenpark amersfoort) maar dit kon niet. Nu wil ik meer punten inleveren, maar vervolgens hoor ik dat de punten zijn vervallen.

Ik snap niet dat je aangeeft dat je hier niets aan kunt veranderen. Het lijkt net alsof jouw collega's bij de servicedesk en op de community er alleen zijn om standaard vragen te beantwoorden. Het gaat juist erom dat jullie een probleem proberen op te lossen die niet standaard is. Dat is klantgerichtheid. De catalogus van t-mobile extra was al zeer beperkt (hoe kan ik 10.000 punten spenderen) en daarnaast was er een behoorlijke doorlooptijd voor het beantwoorden van mijn vragen, waarbij er dus ook verkeerde informatie wordt gegeven.

Volgens mij heeft de servicedesk het weer erg druk met telefoontjes, zodat de bereikbaarheid wederom slecht is. Daarom stel ik wederom aan jou de vraag.

Kan ik niet gegeven de zeer hoge waarde van mijn punten, enige coulance krijgen en kunnen jullie een oplossing bieden?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @kim_1981,

Ik heb het gesprek zelf niet teruggeluisterd, omdat ik dit niet kan en mag. Hierin ben ik dus afgegaan op de notitie die mijn collega toentertijd heeft achtergelaten.

We zijn er ook zeker om in oplossingen te denken en niet in problemen, echter is dat in dit geval niet mogelijk. Zoals aangegeven wordt T-Mobile Extra uitgefaseerd en bieden we dit niet meer aan. Het is dus niet mogelijk om jouw punten of een andere coulance hiervoor aan te maken. Ik had dit anders natuurlijk gelijk graag voor je gedaan.

Als we ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat van je!

Reageer