Beantwoord

t-mobile extra

  • 21 februari 2019
  • 1 reactie
  • 1847 Bekeken

Vandaag kreeg mijn vrouw een berichtje dat de punten van T-mobile extra gaan vervallen, dus ik dacht dan ga ik ook maar even kijken want ik heb best veel punten gespaard in de loop der jaren.
ook vaak gebruiken kunnen maken en heerlijke weekendjes weg er mee geweest.

Nu zie ik nergens meer mijn punten staan en denk dat ik wel weet hoe dit komt omdat ik een zakelijke telefoon heb, maar heb dit al meer als 10 jaar dus vraag me af waar dan mijn punten zijn gebleven?


mvg Jurgen
icon

Beste antwoord door David 22 februari 2019, 11:25

Hoi Jurgen,

Begrijpelijk dat je hier meer informatie over wilt! Ik geef je hier graag tekst en uitleg over.

We zijn gestopt met T-Mobile Extra: er worden geen nieuwe punten meer toegekend. Klanten die al langere tijd geen gebruik hebben gemaakt van T-Mobile Extra worden automatisch afgesloten, maar ik gok dat je de communicatie hierover hebt gemist. Om die reden dien ik een verzoek in om jouw T-Mobile Extra account te herstellen, met het saldo dat je had. De beslissing om jouw account te herstellen ligt bij mijn collega’s. Als dit wordt goedgekeurd, is je saldo binnen 10 werkdagen hersteld. Houd er wel rekening mee dat T-Mobile Extra op termijn volledig komt te vervallen. Wanneer dit gebeurt krijg je ook nog een melding tot wanneer je jouw punten kunt verzilveren.

Als wij je in de tussentijd nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jurgen,

Begrijpelijk dat je hier meer informatie over wilt! Ik geef je hier graag tekst en uitleg over.

We zijn gestopt met T-Mobile Extra: er worden geen nieuwe punten meer toegekend. Klanten die al langere tijd geen gebruik hebben gemaakt van T-Mobile Extra worden automatisch afgesloten, maar ik gok dat je de communicatie hierover hebt gemist. Om die reden dien ik een verzoek in om jouw T-Mobile Extra account te herstellen, met het saldo dat je had. De beslissing om jouw account te herstellen ligt bij mijn collega’s. Als dit wordt goedgekeurd, is je saldo binnen 10 werkdagen hersteld. Houd er wel rekening mee dat T-Mobile Extra op termijn volledig komt te vervallen. Wanneer dit gebeurt krijg je ook nog een melding tot wanneer je jouw punten kunt verzilveren.

Als wij je in de tussentijd nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we het graag!

Reageer