Beantwoord

t-mobile extra

• 21 juni 2019
  • 5 reacties
  • 1366 Bekeken

Ik krijg een mail dat mijn (3500+) t-mobile extra punten na 26 juni komen te vervallen omdat ik mijn abonnement heb veranderd. Nu wil ik deze inwisselen echter krijg ik hier een foutmelding op. Zie hieronder.

icon

Beste antwoord door CrisTien 23 juni 2019, 11:44

Goedemiddag @robertkranenburg De site is weer online met de Extra catalogus! Je kan je punten weer gebruiken!
Fijne zondag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @robertkranenburg Welkom in de community van T-Mobile.

De afdeling ‘extra’ heeft momenteel storing. Je kan dus even niet zien welke cadeaus er nog zijn
T-Mobile is er druk mee bezig om dat op te lossen maar dit kan nog wel even duren.
Je mag de punten ook in een winkel van TM inwisselen voor producten.
Groetjes en alvast een fijn weekend.☀️
Beste CrisTien/klantenservice, fysiek naar de winkel is momenteel een uitdaging voor mij.
mag ik er ook vanuitgaan dat mijn punten niet komen te vervallen per de 26e als de webshop niet functioneert?!
bvd voor de reactie
Reputatie 7
Badge +20
Beste beste @robertkranenburg Ik ga het voor je informeren.
Alleen een moderator kan daar antwoord op geven.
Hopelijk werkt de pagina voor die datum weer.
Ik kom er op terug als ik iets meer weet.
☀️
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @robertkranenburg Ben ik weer. 😉
De vraag is naar iemand die intern over T-Mobile Extra gaat verzonden.
Kan zijn dat je pas na het weekend antwoord krijg,

Mocht het ondertussen toch nog lukken om naar een winkel te gaan wil je dat dan even laten weten aub.?
Je kan daar je punten inleveren voor telefoon-accessoires tegen korting of zelfs helemaal gratis.
Fijn weekend☀️
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @robertkranenburg De site is weer online met de Extra catalogus! Je kan je punten weer gebruiken!
Fijne zondag!

Reageer