Beantwoord

T-Mobile Extra 500 MB bundel

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Vanaf nu gelden je MB's overal in Europa. Als je deze extra 500 MB bundel activeert gelden de MB's dan ook overal in Europa?
icon

Beste antwoord door Muberra 11 juli 2017, 16:05

Hoi allemaal,

Ik zal in één keer antwoord geven op de vraag om alle onduidelijkheid uit de wereld te helpen! :D

De 500 MB die je krijgt met T-Mobile Extra, T-Mobile Samen of PrePaid Suprise zijn alleen geldig voor in Nederland. Dat kunnen jullie terugvinden in dit topic.

Binnen de EU, IJsland en Noorwegen gebruik je de MB’s vanuit jouw abonnement. Zijn jouw MB’s op? Of heb je een abonnement zonder MB’s? Dan kun je een aanvuller kopen. Het is niet meer nodig om een Travel & Surf pas te kopen binnen de EU.

Ga je buiten de EU-Zone reizen, dan moet je een Travel & Surf pas aanvragen en kan je lekker blijven internetten. Dus het klopt wat Danielle zegt. 🙂 Meer informatie kan je hier vinden.

Mochten jullie meer vragen hebben, just ask!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +11
Ja die gelden ook voor de EU.
de 500mb van t-mobile samen? dan nee is je oorspronkelijke internetbundel op dan kun je een eupass kopen om verder internet te gebruiken of je internetbundel zelf verhogen...
Ik bedoel die van t-mobile EXTRA, waarvoor ik punten inwissel. Gelden die 500 MB ook in heel Europa of alleen in Nederland?
nee maar je kan wel als je punten wilt inwisselen voor internet buitenland de punten inwissselen voor een trafel en surf pas
Maar een Travel en surf pas werkt niet in Europa.
Jawel hoor je moet alleen echt opletten welke zone en is pas actief buiten NL
Dat wil ik dan wel uitgelegd krijgen door Tmobile. Ik had begrepen dat Travel en surf voor zone 1 ( EU) niet meer bestaat sinds de EU- regels van 15 juni.
Reputatie 4
Hoi allemaal,

Ik zal in één keer antwoord geven op de vraag om alle onduidelijkheid uit de wereld te helpen! :D

De 500 MB die je krijgt met T-Mobile Extra, T-Mobile Samen of PrePaid Suprise zijn alleen geldig voor in Nederland. Dat kunnen jullie terugvinden in dit topic.

Binnen de EU, IJsland en Noorwegen gebruik je de MB’s vanuit jouw abonnement. Zijn jouw MB’s op? Of heb je een abonnement zonder MB’s? Dan kun je een aanvuller kopen. Het is niet meer nodig om een Travel & Surf pas te kopen binnen de EU.

Ga je buiten de EU-Zone reizen, dan moet je een Travel & Surf pas aanvragen en kan je lekker blijven internetten. Dus het klopt wat Danielle zegt. 🙂 Meer informatie kan je hier vinden.

Mochten jullie meer vragen hebben, just ask!
Reputatie 4
Badge +11
Ja activeren of krijgen daar zit verschil in .

Reageer